eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek › Re: [Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek
  • Data: 2010-12-17 08:13:27
    Temat: Re: [Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2010 23:22:00 +0100, "Grażyna.Ł"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba nie,pisałam do nich i odpowiedzieli mi,że nieprzyjęcie warunków i
    >rozwiązanie umowy o konto jest równoznaczne z zerwaniem lokat,które
    >powiązane są z kontem ror. Jednym słowem,zostaliśmy postawieni pod murem i
    >co byśmy nie zrobili i tak Getin jest górą. Ja konto zakładałam w

    sugeruję (zbiorowy) kontakt z UOKiK. To mi na milę pachnie klauzulą
    niedozwoloną - bo bank jednostronnie zmienia warunki w okresie jej
    trwania.
    IMHO proszą się o parę milionów kary, nie oni pierwsi i nie pierwszy
    raz: http://www.uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=Getin&x=0&
    y=0 .

    --
    pozdrawiam,