  • 11. Data: 2009-06-30 13:44:00
    Temat: Re: Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 15:29:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > grosz do grosza i się uzbiera 367zł dodatkowo za pół godziny pracy,
    > chyba mało nie jest? a jak mi zabraknie paru groszy to mniej boli przy
    > likwidacji

    No dla takich to raczej się opłaca - jaki to jest okres czasowy rok/
    miesiąc/dzień?

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-06-30 16:15:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h2clgk$la6$1@inews.gazeta.pl

    > szczególnie po 1004zł

    Raczej miałem na myśli lokaty założone na maksymalną, możliwą kwotę :)

  • 13. Data: 2009-06-30 17:13:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h2dcs8$eao$1@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h2clgk$la6$1@inews.gazeta.pl

    > Raczej miałem na myśli lokaty założone na maksymalną, możliwą kwotę :)

    nie lubię takich, jak zrywać to trzeba całość, jednak widzę że opierałem się
    na openfinance, z ich lokatami niby jednodniowymi
    z kapitalizacją czy bez? zawsze pare groszy od razu dostępne

    z kapitalizacją 14000 , daje 14865,62
    bez kapitalizacji 14000 , daje 14839,50
    z kapitalizacją 12*1004+1952=12*1066,13+2072,68=14866,24
    bez kapitalizacji 12*1004+1952=12*1066,05+2068,80=14861,40

  • 14. Data: 2009-06-30 22:12:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No dla takich to raczej się opłaca - jaki to jest okres czasowy rok/
    > miesiąc/dzień?

    wyszło jednak znacznie mniej, że wstyd gadać, 23zł różnicy
    jednakowoż pociesza
    - wyższy procent niż w getinie
    - stałość procentu w okresie
    - mniejszej bolesne podejmowanie wrazie potrzeby, podejmuję tyle ile
    potrzeba z wielokrotności 534zł

  • 15. Data: 2009-07-01 10:18:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 00:12:36 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > - wyższy procent niż w getinie
    > - stałość procentu w okresie
    > - mniejszej bolesne podejmowanie wrazie potrzeby, podejmuję tyle ile

    A to nie lepiej KO w EB założyć i mamy praktycznie to samo a wypłacić
    możemy dowolną kwotę? Ewentualnie ROR w A i wtedy to już w ogóle dostęp
    bankomat/karta/internet no ale mniejszy % zdecydowanie - coś za coś.

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-07-01 11:09:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A to nie lepiej KO w EB założyć i mamy praktycznie to samo a wypłacić
    > możemy dowolną kwotę? Ewentualnie ROR w A i wtedy to już w ogóle dostęp
    > bankomat/karta/internet no ale mniejszy % zdecydowanie - coś za coś.

    - niby procenty w dół nie lecą, ale mogą a ta kaska na razie się nie przyda
    - KO w EB (wg. EB: RO) mam nie używam, uperdliwość tokena, dla podręcznej
    gotówki używam getinowej lokaty dziennej

  • 17. Data: 2009-07-01 13:21:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 13:09:24 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > - niby procenty w dół nie lecą, ale mogą a ta kaska na razie się nie
    > przyda - KO w EB (wg. EB: RO) mam nie używam, uperdliwość tokena, dla
    > podręcznej gotówki używam getinowej lokaty dziennej

    Co do EB i tokena to zdefiniować przelew zaufany na konto domyślne i po
    sprawie, bo jak widać/czytać na grupie w GB, to więcej coś nie działa,
    niż działa ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-07-01 15:27:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Co do EB i tokena to zdefiniować przelew zaufany na konto domyślne i po
    > sprawie, bo jak widać/czytać na grupie w GB, to więcej coś nie działa,
    > niż działa ;)

    z tokena można zrezygnować tylko w placówce
    mam 30 km do EB, nie chce mi się za bardzo