    From: Paweł Mrozik <p...@b...gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Generali
    Date: Mon, 11 Aug 2008 14:06:01 +0200

    Dzięki za odpowiedż. Gdybym miał wybierać, wolę samochody niebieskie :)
    Chciałem jednak zaczerpać opinii bardziej doświadczonej osoby.

    Obecnie staram się maksymalizować wpłaty na fundusz IKE, więc ten
    dodatkowy haracz za ubezpieczenie nie jest aż tak uciążliwy. Możliwe,
    że gdy uznam że moje oszczędności są wystarczająco duże, żeby
    zrezygnować z ubezpieczenia, to tak zrobię :)

    Jeszcze raz dzięki!

    Paweł