  • 11. Data: 2002-04-12 19:10:03
    Temat: Re: Gdzie tani i wygodny ROR bez bankowego tytułu egzeku cyjnego
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Mylisz się!!!
    >
    > Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    > jedyne.
    > Może ktoś bardziej konstruktywnie???

    Coz nie znam regulaminu BGZ ale w takim razie sami sobie utrudniaja zycie
    nie zadajac oswiadczenia o poddaniu sie egzekucji . Ich sprawa,
    Co do tanich iwygodnych poczytaj rankingi rorow pelno ich ostatnio wczesniej
    wyborcza, teraz rzepa cos tam znajdziesz dla siebie, ewentualnie poczytaj
    liste

    PS Tez nie podpisywalem osiadczenia ale ror zakladalem ladnych pare lat
    temu kiedy nie funkjonowal stosowny przepis prawa bankowego

    gren

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 12. Data: 2002-04-12 19:48:48
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >A może jednak ktoś odpowie na moje pytanie konstruktywnie (Gdzie
    ROR bez tytułu
    >egz.) Gdyby ktoś wiedział jak wygląda procedura egzekucji
    bankowej też się
    >chętnie dowiem.

    mnie powiedzieli w multibanku, ze nie trzeba podpisywac jesli nie
    bedzie sie wystepowalo o debet

    ale nie wiem czy mowili prawde

  • 13. Data: 2002-04-14 10:25:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002 18:30:45 +0200, "inkoguto" <p...@b...pl>
    >A jak pan nie chcesz korzystać z kredytów to tytułu egzekucyjnego
    nigdzie
    >nie ma
    >To jest po to ułatwić ściganie delikwenta za ewentualnie niespłacony kredyt.
    >I kwota zwykle jest równoważna maksymalnemu technicznie możliwemu
    >"oskubaniu" banku (nie mylić z wysokością przyznanego limitu)

    Czesto jest tez wzieta zupelnie z kosmosu jak np 50 czy nawet 100kzl w
    koncie bez debetu i karty wypuklej.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-04-15 18:31:41
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czesto jest tez wzieta zupelnie z kosmosu jak np 50 czy nawet 100kzl w
    > koncie bez debetu i karty wypuklej.

    Zgadza się. 200 tys się też spotyka w Millenium.
    A na dodatek z braku "mocy przerobowych" w Sądach i modernizacji polskiego
    prawa przestała pełnić swoją pozytywną dla banków rolę.
    Może za jakiś czas będzie nowa klauzula, że komornik albo "Międzybankowa
    Agencja Finalizowania Indywidualnych Aspektów" będą odbierać bankową "dolę"
    w naturze.