  • Data: 2006-06-22 20:38:38
    Temat: Re: Gdzie otrzymam taki kredyt ?
    Od: "AAS" <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Neo napisał(a):
    > Gdzie otrzymam kredyt 15.000 zł może być w CHF gotówkowy przy dochodzie 1950
    > netto zatrudnienie na czas nieokreslony w budżetówce ?
    > Może ktoś jest na grupie co może sprawdzić. Wszędzie na telefon zaczynają od
    > danych osobowych pesle, numery tel. pierdoły gadam przez 15 minut poczym i
    > tak mówią że mogę otrzymać tylko taką kwotę która mnie niesatysfakcjonuje. A
    > od drugiej strony nie chcą, żeby powiedzieć na podstawie zarobków ile mogę
    > dostać. Wiem zę chociaż nie skorzystam to oni i tak przetwarzają dane i mi
    > później wydzwaniają jacyś z funduszy emerytalnych i zawracają d..pę.
> [...]

    Witam,
    nie wydaje mi się, żeby wszystkie banki pytały w pierwszej
    kolejności o dane osobowe. Jestem wręcz przekonany, że większość
    banków tego nie robi, chyba że dzwoniłeś do Eurobanku, Lukasa albo
    Providenta/Rapidy (ale to nie bank).
    Przy tych dochodach masz szanse dostać kredyt niezabezpieczony w tej
    wysokości w BZ WBK lub ew. hipoteczny w prawie każdym szanującym
    się banku. Jak lubisz postać w kolejce, możesz pójść do PKO BP
    (może będzie tanio, bo chyba nie mają co z kasą robić), a jeśli
    wolisz być dobrze obsłużony to sugerowałbym ING, Millenium i ... I
    chyba nie mam innych pomysłów.

    pzdr
    AASurowiec