  • 1. Data: 2015-01-08 09:41:59
    Temat: Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Gdzie aktualnie najlepiej trzymać pieniądze na kontach oszczędnościowych
    lub krótkoterminowych (max. 3m) lokatach? Żeby nie przesadzać z
    dywersyfikacją i ilością kont w bankach, interesują mnie tylko oferty z
    limitem kwoty nie mniej niż 50tys.
    To co aktualnie znalazłem:
    SK Bank 3,8% oszczędnościowe
    Smart Bank 4,0% oszczędnościowe (do 50tys, do lutego)
    Meritum 3,0% oszczędnościowe
    NeoBank 3,8% lokata 3m (tylko dla nowych)
    LionsBank 5%(?) lokata 1m (do 300 tys., tylko dla nowych)

    Polecilibyście coś innego/lepszego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-01-08 11:59:51
    Temat: Re: Gdzie najlepsze oprocentowanie? 01.2015
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Alior 3,2 % 120 dni

  • 3. Data: 2015-01-08 12:56:43
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > LionsBank 5%(?) lokata 1m (do 300 tys., tylko dla nowych)

    Noble zobacz, spozniles sie na BNP 4% do 1,5mln/3mc.

  • 4. Data: 2015-01-08 19:26:58
    Od: "Hipoteka" <x...@x...com>

    Użytkownik "J.D." <f...@c...ua> napisał w wiadomości
> [...]
    > Meritum 3,0% oszczędnościowe
    > NeoBank 3,8% lokata 3m (tylko dla nowych)
    > LionsBank 5%(?) lokata 1m (do 300 tys., tylko dla nowych)

    Aktualne porównanie lokat:

    http://hipoteka.leadkredyt.pl/lokaty_bankowe/

  • 5. Data: 2015-01-08 20:06:51
    Od: b...@o...pl

    Często aktualizowane informacje są też na tej stronie:
    http://www.oprocentowanielokat.pl/