  • 1. Data: 2004-06-08 10:12:24
    Temat: Gdzie najkorzystniejsze lokaty teraz??
    Od: "tag" <m...@o...pl>

    Wyjezdzam na kilka miesiecy i chcialbym zalozyc lokate maxymalnie dobrze
    oprocentowana...prawdopodobnie na pol roku...
    Ktore banki polecacie(jest w sieci jakies zestawienie wszystkich ofert??) i
    czy lepiej na oprocentowanie stale czy zmienne w kontekscie obecnej
    sytuacji??

  • 2. Data: 2004-06-08 10:23:17
    Temat: Re: Gdzie najkorzystniejsze lokaty teraz??
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    > Ktore banki polecacie(jest w sieci jakies zestawienie wszystkich ofert??)
    > czy lepiej na oprocentowanie stale czy zmienne w kontekscie obecnej

    dominet bank?

    pzdr,
    michal

    ---

  • 3. Data: 2004-06-08 10:28:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "tag" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktore banki polecacie(jest w sieci jakies zestawienie wszystkich ofert??)
    > czy lepiej na oprocentowanie stale czy zmienne w kontekscie obecnej

    Ja polecam SKOKi - oprocentowanie wyższe niż w bankach.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-06-08 10:33:24
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

> [...]
    > Ktore banki polecacie(jest w sieci jakies zestawienie wszystkich ofert??)
    > czy lepiej na oprocentowanie stale czy zmienne w kontekscie obecnej

    Fundusz inwestycyjny DWS Akcja w mbanku
    Dostaniesz ok 25 %

  • 5. Data: 2004-06-08 10:42:26
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Fundusz inwestycyjny DWS Akcja w mbanku
    >Dostaniesz ok 25 %

    LMAOROTF
    Świetna rada o ile doradzający ma patent na wróżdżbiarstwo. Bo jeśli spadnie
    (choćby z powodu ogólnego bajzlu i wyborów w sierpniu), to stracisz...

    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-08 10:52:13
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    > Ja polecam SKOKi - oprocentowanie wyższe niż w bankach.

    A chyba musisz coś zapłacić, żeby się do SKOK-u przyłączyć - czy nie
    niweluje efektu wyższego oprocentowania?
    Tomek

  • 7. Data: 2004-06-08 13:01:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A chyba musisz coś zapłacić, żeby się do SKOK-u przyłączyć - czy nie
    > niweluje efektu wyższego oprocentowania?

    Opłaty są co do zasady zwrotne. A czy nie niweluje, to trzeba sobie
    policzyć. Baner na GW reklamował jeden skok z oprocentowaniem lokat 7%.