  • 1. Data: 2003-03-14 13:55:20
    Temat: Gdzie konto?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Proszę o poradę w następującej sprawie: otóż szukam banku, w którym
    mógłbym założyć (na kilka miesięcy) konto. Jednak musiałyby one spełniać
    następujące warunki:
    1. Nie może to być ani mBank, ani Inteligo, ani Pekao SA, ani PKO BP SA.
    2. Nie trzeba deklarować/ dokonywać miesięcznej wpłaty na konto.
    3. Opłaty za prowadzenie konta są możliwie jak najmniejsze (albo w ogóle
    = 0).
    4. Pieniądze z konta można pobrać bez większych problemów i opłat
    (niekoniecznie z bankomatu - nie potrzebuję kart).
    5. Dobrze by było, aby oddział tego banku był w W-wie, najlepiej gdzieś
    w centrum.

    Po prostu nie potrzebuję _żadnych_ dodatkowych usług (karty, debety,
    kredyty, przelewy przez telefon czy sieć, ubezpieczenia etc.) poza
    'czystym' rachunkiem - numerem konta.
    Poradzicie mi jakiś bank?

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 2. Data: 2003-03-14 13:59:40
    Temat: Re: Gdzie konto?
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > (niekoniecznie z bankomatu - nie potrzebuję kart).
    > 5. Dobrze by było, aby oddział tego banku był w W-wie, najlepiej gdzieś

    LG Petrobank.
    Osobiscie mocno ich nie lubię, ale spełniają wszystkie 5 warunków...

    m23m

  • 3. Data: 2003-03-14 14:00:25
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Piotr Zawadzki wrote:

    > Poradzicie mi jakiś bank?

    LG Net

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-14 14:01:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lukas?

  • 5. Data: 2003-03-14 14:43:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki"
> [...]
    >
    > Po prostu nie potrzebuję _żadnych_ dodatkowych usług (karty, debety,
    > kredyty, przelewy przez telefon czy sieć, ubezpieczenia etc.) poza

    ani nie LG, ani Lukas tylko konto lokacyjne w Raiffeisen Bank
    np na rogu Pieknej i Kruczej - zadnych oplat
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-03-14 16:03:02
    Od: "jaru" <j...@a...bsd.black.pl>

> [...]
    > (niekoniecznie z bankomatu - nie potrzebuję kart).
    > 5. Dobrze by było, aby oddział tego banku był w W-wie, najlepiej gdzieś

    LG.

  • 7. Data: 2003-03-14 19:52:16
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Popieram konto lokacyjne w Raiffeisen Bank. Mam to konto i jest O.K.

  • 8. Data: 2003-03-16 18:41:14
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Obywatel Promo napisał na grupę pl.biznes.banki następujące rzeczy:

    > Popieram konto lokacyjne w Raiffeisen Bank. Mam to konto i jest O.K.

    Bardzo dziękuję za wszystkie porady w tym wątku! :-)
    Jutro się przejdę do Reiffeisena na Kruczą i zdam relację z tej wyprawy
    :-)

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 9. Data: 2003-03-17 21:37:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Lukas?

    5 pln od kazdej wyplaty, nie wiem czy takie super :/

  • 10. Data: 2003-03-18 19:12:37
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Napisałem na grupę pl.biznes.banki poprzednim razem:

    > Bardzo dziękuję za wszystkie porady w tym wątku! :-)
    > Jutro się przejdę do Reiffeisena na Kruczą i zdam relację z tej wyprawy
    (...)

    Poszedłem (dzisiaj) i... sobie odpuściłem Reiffeisena. Po pierwsze -
    ślimacząca się kolejka do kasy (czy zawsze tak tam jest, czy tylko
    trafiłem na feralny dzień?). Po drugie - pozostałych klientów obsługiwał
    jeden człowiek, a że akurat przede mną załatwiała coś u niego inna
    osoba, więc czekałem... Czekałem cierpliwie na swoją kolej, czekałem,
    czekałem... nikt się mną nie zainteresował (nawet pomimo mojego
    nerwowego rozglądania się i zerkania na zegarek), czekałem więc dalej...
    wreszcie wzruszyłem ramionami i poszedłem sobie. W Integrum BGŻ S.A. w
    Alejach założyłem konto w ciągu 5-7 minut (z zegarkiem w ręku), bez
    kolejki, bez łaski, na takich samych warunkach jak w R.
    Jestem zadowolony. Jak na razie, rzecz jasna, ale chyba nie
    powinno być problemu z tym BGŻ - nie jestem wymagającym klientem, chcę
    tylko być szybko i sprawnie obsłużonym.
    (P.S. Nie jestem w jakikolwiek sposób z BGŻ związany, oprócz, rzecz
    jasna, tego faktu, że od dziś mam u nich konto.)

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem