  • 1. Data: 2002-11-28 12:20:56
    Temat: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    Witam,
    bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
    Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
    zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
    z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
    CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
    wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
    wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
    samym czasie...
    Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
    winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
    rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
    problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni, zatem zażądałem
    od banku zmniejszenia opłaty za prowadzenie rachunku, proporcjonalnie
    do okresu, w którym nie mogłem korzystać z konta. Oczywiście dla samej
    zasady, bo chodziło o śmieszną kwotę ok. 4 zł. W tym przypadku
    otrzymałem szybszą odpowiedź niż za pierwszym razem, a w treści listu
    było jedno miłe zdanie: "Nie ma takiej możliwości".

    No i tyle mi wystarczyło, przynajmniej przekonałem się, że PEKAO S.A.
    zamiast frontem do klienta stoi do niego zwrócona d...
    Są jednak dwie korzyści wynikłe z tej sytuacji: _inny_ bank pozyskał
    nowego klienta, a moja firma będzie odtąd obsługiwana przez
    profesjonalistów.

    Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
    założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
    PEKAO.

    Pozdrawiam,
    mariusz

  • 2. Data: 2002-11-28 12:36:17
    Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mariusz Zabrocki" <u...@m...pl> wrote in message
    [..........]
> [...]
    >
    > Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
    > założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
    [.........]

    mam nadzieję, że opisałeś całą sytuację przynajmniej do dyrekcji oddziału

    trzeba było zażądać twardo zwrotu prowizji - myślę , że ugięliby się

    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-11-28 12:41:59
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    W przypływie gniewu "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> nabazgrał:

    > mam nadzieję, że opisałeś całą sytuację przynajmniej do dyrekcji oddziału

    Do rzecznika banku, bo było najszybciej. Myślisz, że otrzymałem jakąś
    odpowiedź...? :) Zero odpowiedzi.

    > trzeba było zażądać twardo zwrotu prowizji - myślę , że ugięliby się

    Daj spokój :) Zrobiłem to dla zasady, tak jak pisałem, i swój cel
    osiągnąłem.

    Pozdrawiam,
    mariusz

  • 4. Data: 2002-11-28 15:08:53
    Od: "Klemens" <j...@p...com.pl>

    przed wyjazdem na wakacje chciałem podjąc resztki euro z rachunku.
    do pełnych setek brakowało 10 euro.
    najpierw dysponentka obdzwoniła kasy czy uzbierają.
    jak sie okazało że będą mieli gotówkę przyjęła dyspozycję.
    a tu w kasie nie mają banknotów w takich nominałach żeby wypłacić końcówkę
    90.
    i zamiast przeprosić, to mi pani zaproponowała żebym sobie dokupił dyszkę.
    dodała również, że oni nie są europejskim bankiem i nie mam co sie dziwić.
    ja spałem na geografii czy ona?? a może się czepiam??

    ja też się do nich odwróciłem

    ps
    żeby panią dobić gość za mną poprosił o 10000 usd :-)

    pzdr
    klemens

  • 5. Data: 2002-11-28 19:47:24
    Od: "Kasia Bielak" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Zabrocki" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
    > założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim

    Ja jestem zadowolona z CBE Pekao i polecam, zarówno konto firmowe jak i
    prywatne. Reklamację na 100 zł nieudanej wypłaty z bankomatu przyjęli
    telefonicznie i pieniądze zaraz miałam spowrotem na koncie. Nigdy nikt się
    do mnie d.. nie odwrócił, i na listy też odpisują raczej szybko.

    pozdrawiam
    KB

  • 6. Data: 2002-11-28 20:32:06
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Mariusz Zabrocki napisał(a) w artykule:

> [...]
    > rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
    > problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni,

    Witam
    Też mi przestał działać token i 1 dnia zadzwoniłem do infolini - poradzili
    co wypróbować, nie zadziałało.
    2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
    prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
    zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
    Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
    ale i tak zadziałali szybko.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 7. Data: 2002-11-29 12:52:30
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    W przypływie gniewu "<--Marcin B.-->" nabazgrał:

> [...]
    > Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao

    Wychodzi na to, że z jednymi problemami umieją sobie poradzić, a z
    innymi nie i nawet nie próbują tego robić.

    Jednak przyznacie mi chyba rację, że przynajmniej wypadałoby przyznać
    się do błędu (wynikłego ze zmian w systemie informatycznym),
    zrekompensować klientowi śmiesznie niską kwotę za okres awarii (skoro
    tego od banku oczekuje) i zapomnieć o sprawie. A skoro przedstawiciel
    banku czyni inaczej, czy dobrze to świadczy o tej instytucji?
    Moim zdaniem nawet banku nie stać na to, żeby psuć sobie opinię w ten
    sposób.

    Pozdrawiam,
    mariusz

  • 8. Data: 2002-11-29 18:04:57
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    To jeszcze tnij cytaty i wszyscy będziemy szczęśliwsi
    T.