  • 11. Data: 2008-02-22 17:47:54
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    666 (j...@w...eu) wrote in news:fpms73$401$1@news.wp.pl:
    > Ciąg dalszy rzuca klienta na kolana:
    > -----

    Hmmm... A jak mieliby Ci dać? Na CD? Na USB-drive? Czy Ty sobie zdajesz
    sprawę, ile kosztuje przeszkolenie pracowników w zakresie nagrywania płytek?
    ;)

    A tak swoją drogą - naprawdę nie widzę, po co komuś miałyby być potrzebne
    historyczne wyciągi w formie elektronicznej. Jeśli jednak były Ci one
    potrzebne, to rozumiem że masz je wszystkie zarchiwizowane, więc o co ten
    dym? Czy jak konto miałeś w ZORBIE, to regularnie wpadałeś do Banku po
    wyciągi na CD? ;)

    Ja wiem, że to niedogodne itd. itp. Ale gdzieś trzeba postawić granicę. Ten
    Bank naprawdę wykonuje miliony operacji dziennie, a przenoszenie całości
    danych do nowego systemu zwiększyłoby wolumen danych o ładnych parę razy. Za
    to teraz dostajesz możliwość oglądania dowolnych operacji, nie tylko do roku
    wstecz. Zresztą - chyba byłeś informowany o tym "ficzerze" konwersji
    oddziału :)

    Pozdrawiam.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 12. Data: 2008-02-22 19:45:05
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mogliby wysłać mailem?
    Archiwizowanie nie przyszło mi do mojego głupiego łba, skoro inne banki udostepniają
    wszystkie dane do kilku lat wstecz
    bez ograniczeń.
    Uwielbiam sortować dwieście stron wyciągów, żeby znależć np. wszystkie z konkretnym
    klientem albo wszystkie uznania
    powyzej 400 zł.
    W oddziale też tego nie potrafią - "to ja Panu wydrukuję historię za te trzy lata i
    Pan sobie poszuka".
    Pewna firma mi nie zapłaciła tyle ile powinna i jak mam teraz do sądu iść -
    załączając do pozwu pięć lat wyciągów, ze
    wszystkimi detalami, a w czyje rece to trafi (poza sedzią)????
    Jak bank wykonuje "za duzo operacji" na jednego marnego prezesa, to niech się
    podzieli na kilka mniejszych.
    Ale prezesuniowa wolała kolor kropki nad "O" zmieniać.
    Pewnie ta sama agencja robiła solidaruchom akcję wyborczą, numer jak z orlenem.
    "Kazio chciał spróbować sił w bankowości".
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-02-25 08:46:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:

    > Pewna firma mi nie zapłaciła tyle ile powinna i jak mam teraz do sądu iść -
    załączając do pozwu pięć lat wyciągów, ze
    > wszystkimi detalami, a w czyje rece to trafi (poza sedzią)????

    A po co miałbyś je załączać?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-02-25 10:25:16
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    a ja z innej beczki:

    co za idiota wymyślił w tym nowym programie, że żeby zrobić przelew
    zagraniczny muszę założyć konto osobiste, bo gotówką do kasy nie idzie?
    robiłem przelewy zagraniczne kilka lat w sytemie: składam Zlecenie w okienku
    od obsługi -> do kasy ->powrót i odbiór potwierdzenia
    nastał październik i ch.j... teraz najpierw musze stać do kasy, potem stac w
    drugiej kolejce znowu zeby złożyc Zlecenie.
    mało tego:

    tu są warunki:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=przel_tran/grupa=6/
    id_product=przel_tran/podgrupa=8/section=indy/zone=-
    1
    Warunki wykonywania przelewów transgranicznych

    pkt.2
    polecenia przelewu za granicę, polegającego na przekazaniu przez PKO Bank
    Polski określonej kwoty pieniężnej, wpłaconej przez zleceniodawcę w kasie
    oddziału PKO Banku Polskiego, na rachunek beneficjenta w innym państwie
    członkowskim,
    WPŁACONEJ W KASIE !!!!

    a nie mozna tego zrobić !!!! przynajmniej taka informacja jest udzielona w
    PKO BP, byłem w 4 oddziałach, wszędzie odmówiono !!!
    ja nie chce konta, bo trzeba za nie płacić 5,40

  • 15. Data: 2008-02-25 10:45:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Zephyr wrote:

> [...]
    > nastał październik i ch.j... teraz najpierw musze stać do kasy, potem stac
    > w drugiej kolejce znowu zeby złożyc Zlecenie.

    No ale czy to nie jest logiczne że przelew, to jest przelanie pieniędzy
    między kontami?

    To co chciałbyś zrobić to jest wpłata gotówkowa na konto (w innym banku,
    dodatkowo zagranicznym), ewentualnie przekaz.

    p. m.

  • 16. Data: 2008-02-25 11:21:27
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

> [...]
    >
    > To co chciałbyś zrobić to jest wpłata gotówkowa na konto (w innym banku,
    > dodatkowo zagranicznym), ewentualnie przekaz.

    to było polecenie przelewu transgranicznego ale z wpłatą do kasy, no nie
    wazne, ważne że do pazdziernika sie dało, a po aktualizacji ich systemu nie

  • 17. Data: 2008-02-25 14:28:22
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nietety w wielu innych bankach nie miałeś żadnej szansy przelewu za granicę bez
    posiadania rachunku.
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2008-02-25 15:41:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Zephyr wrote:

    > to było polecenie przelewu transgranicznego ale z wpłatą do kasy, no nie
    > wazne, ważne że do pazdziernika sie dało, a po aktualizacji ich systemu
    > nie

    Ale tak na chłopski rozum: żeby przelać, to musisz z jednego wylać, a do
    drugiego wlać :D. To co do października się dało, to może się nazywało
    przelew, ale przelewem nie było, bo nie było z czego wylewać :).

    p. m.

  • 19. Data: 2008-02-26 19:40:34
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Zephyr (z...@T...com) wrote in
    > to było polecenie przelewu transgranicznego ale z wpłatą do kasy, no nie
    > wazne, ważne że do pazdziernika sie dało, a po aktualizacji ich systemu
    > nie

    W nowym systemie istnieje pojęcie "rachunku technicznego", który jest
    prowadzony za darmo i właśnie taki jest Ci zakładany w przypadku nie
    posiadania rachunku bieżącego. Możesz go od razu po transakcji zamknąć :)

    Jeśli w oddziale Ci tej możliwości nie przedstawili, to się nie douczyli...

    G.

  • 20. Data: 2008-02-27 18:12:11
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    coś któraś pani wspominała nawet czy oby nie tak, ale po wizycie dłuższej na
    zaplaeczu wracała z info że się nie da