  • 1. Data: 2007-11-03 08:39:07
    Temat: Fortis i prezent
    Od: Mikronik <m...@l...net>

    Wlasnie dostalem prezent od Fortisu. Koszulka biala - polo z
    wyhaftowanym napisaem Planeta - podziekowanie za udzial w pilotazu i
    wykrycie paru niedociagniec. Az sie milo zrobilo ;-) Ktos sie jeszcze
    zalapal?

  • 2. Data: 2007-11-03 12:14:04
    Temat: Re: Fortis i prezent
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mikronik"
> [...]
    > wyhaftowanym napisaem Planeta - podziekowanie za udzial w pilotazu i
    > wykrycie paru niedociagniec. Az sie milo zrobilo ;-) Ktos sie

    pisalem pare dni temu (przy okazji prezentów od Toyota Banku), ze moja
    córa na taką koszulkę się załapała a mnie zaprosili do oddzialu do
    odbioru prezentu, więc pewnie też czeka
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-11-05 00:49:02
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Wlasnie dostalem prezent od Fortisu. Koszulka biala - polo z

    jak otwierałem rachunek w fortisie 3-4 lata temu to kazdemu dawali taki
    gratis. dla nie zabrakło własciwego rozmiaru to dostałem breloczek na
    klucze - elegancki w eyui.

    JR