  • Data: 2003-04-28 17:52:09
    Temat: Re: Fortis i polecenie zapłaty
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostalem tylko pod koniec grudnia jakos i pozniej juz nic nie
    > przychodzi - ten jeden raz do roku to chyba normalne.

    Zapewne masz na myśli "zawiadomienie o stanie rachunków na dzień 31
    XII'2002r."
    Coś takiego także otrzymałem, jak również nowy "regulamin kont osobistych w
    Fortis Bank Polska S.A."
    z dn. 27.01.2003 r.

    > A co miesiac- to... hmmm cos im sie popsulo :)

    Być może, choć wcale mnie to nie martwi :)
    Możliwe, iż dzieje sie tak dlatego że wprowadzili mnie do jakiejś bazy jako
    użytkownika "rachunku ROR" , albo też dlatego że regularnie zasilam ten
    rachunek kwotami wielokrotnie przekraczającymi zadeklarowane.
    Czy ktoś ma podobną sytuację ?

    Pozdrawiam
    Piotrek