eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury? › Re: Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
    Date: Wed, 05 May 2010 20:54:36 +0200

    W dniu 05.05.10 13:07, Maciek D. pisze:
    > Hej,
    > mógłby mi ktoś opisać jak powinno wyglądać zamykanie rachunku w
    > wymienionym w tyle banku (pomału mi ta nazwa zaczyna w gardle ością
    > stawać)?
    > W kwietniu byłem w oddziale*, konsultantka wypisała wypowiedzenie,
    > sprawdziłem, podpisałem, VE oddałem do pocięcia. Przy okazji oddałem
    > Fotokartę (również rezygnacja z rachunku) - zadłużenie spłacone do zera,
    > żadnych obciążeń od miesiąca. Tknęło mnie w weekend - zajrzałem do
    > Pl@net, a tam: VE i KK wciąż wiszą jako aktywne, opłata za VE pobrana,
> [...]

    Zamykane w czerwcu 2009.
    Do dzisiaj działa Pl@net, jest konto (na szczęście nie pobierają
    prowizji). Niedawno zniknęła fotokarta z podglądu, ale mail z
    przypomnieniem o spłacie 0.00 dostaję do dzisiaj :)

    Potwierdzenie zamknięcia trzymam, ale nie wiem, czy nie zdeponować razem
    z testamentem :)

    --
    Pete