  • 1. Data: 2002-06-05 13:57:17
    Temat: Faktury NOM - numer konta, czy będzie ten sam na wszystkich fakturach?
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Niestety infolinia NOMu nie potrafiła mi odpowiedzieć, czy na wszystkich
    fakturach, które otrzymam za usługi NOMa będzie ten sam numer konta,
    na które wpłacać pieniądze. Sprawa jest o tyle istone, że płacenie
    przez internet w moim banku wymaga wcześniejszego zdefiniowania na stałe
    numeru konta, na który mają iść wpłaty.
    Czy ktoś wie coś w tej sprawie?
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 2. Data: 2002-06-05 19:38:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na które wpłacać pieniądze. Sprawa jest o tyle istone, że płacenie
    > przez internet w moim banku wymaga wcześniejszego zdefiniowania na stałe

    Numer rozliczeniowy banku 11401616 będzie raczej ten sam.
    Natomiast obecnie jak są problemy to możesz zastosować 11400000 i też będzie
    OK.
    Natomiast czy cały numer będzie ten sam to trudno powiedzieć.
    U mnie rachunki za gaz mają za każdym razem inny numer konta, więc konieczna
    jest modyfikacja za każdym razem.

    BTW: Co za problem zmodyfikować przelew skoro masz dostęp do konta via I-net

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-05 19:47:51
    Od: "CDInet" <C...@p...onet.pl>

    > BTW: Co za problem zmodyfikować przelew skoro masz dostęp do konta via
    I-net

    W WBK BZ numery kont definiuje sie we wlasnym oddziale i potem z tym
    juz nic nie mozna zrobic.

    CDInet

  • 4. Data: 2002-06-06 09:38:36
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "CDInet" <C...@p...onet.pl> napisał:

    > W WBK BZ numery kont definiuje sie we wlasnym oddziale i potem z tym
    > juz nic nie mozna zrobic.

    Taa... WBK (BZ WBK) od zawsze jest najbardziej *dziadowskim* ze znanych mi
    banków, do tego ze złodziejskimi prowizjami...

    --
    TOM
    The Bastard -> LAN/MAN Admin From Hell

  • 5. Data: 2002-06-06 10:47:29
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 5 Jun 2002 13:57:17 GMT, Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > na które wpłacać pieniądze. Sprawa jest o tyle istone, że płacenie
    > przez internet w moim banku wymaga wcześniejszego zdefiniowania na stałe
    Z własnego doświadczenia wiem że są różne końcówki numeru konta

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 6. Data: 2002-06-06 10:57:13
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <adlpbk$r8j$1@news.tpi.pl>, BUCKS wrote:

> [...]
    > Natomiast czy cały numer będzie ten sam to trudno powiedzieć.
    > U mnie rachunki za gaz mają za każdym razem inny numer konta, więc konieczna

    Jeżeli jedna cyferka będzie inna to wystarczy, żeby wszystko zepsuć.

    > BTW: Co za problem zmodyfikować przelew skoro masz dostęp do konta via I-net

    Przez internet nie mogę dokonywać modyfikacji. Poza tym za modyfikację się
    płaci.

  • 7. Data: 2002-06-06 19:18:30
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > na które wpłacać pieniądze. Sprawa jest o tyle istone, że płacenie
    > przez internet w moim banku wymaga wcześniejszego zdefiniowania na stałe

    Che..... zmień bank !!

  • 8. Data: 2002-06-08 07:06:37
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <adoci5$pfm$1@news.tpi.pl>, Krzysztof W. z Warszawy - Polska wrote:

    > Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Che..... zmień bank !!

    Prościej będzie zrezygnować z usług NOM.