  • 61. Data: 2010-06-01 21:39:13
    Temat: Re: [Euronet] ciekawostka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 11:19:57 -0500, witek napisał(a):

    > A cóż ja poradzę na to, że twoje rozumowanie ejst błędne i nie chcesz
    > tego zrozumieć.

    Ja mam świadomość jak to działa i jak banki się cwanie ustawiają, ale
    może przeczytaj jeszcze raz problem jaki przedstawił autor tego wątku.
    Jeżeli płacę bankowi za prowadzenie mojego konta i powierzam mu swoje
    pieniądze, to chyba nie po to, żeby pojawiały się na nim jakieś "nie
    moje" pieniądze. Skoro składam reklamację, aby wyjaśnić sprawę i mieć to
    z głowy, to bank powinien to jak najszybciej wyprostować i tyle. Nie po
    to ktoś płaci za konto, trzyma swoje i "nie swoje" pieniądze na
    nieoprocentowanym rachunku i często płaci za kartę i wypłaty z
    bankomatów, aby bank fundował mu dodatkowe atrakcję w postaci salda
    rachunku, które jest dla klienta zagadką a wręcz kulą u nogi.

    Xenocide

  • 62. Data: 2010-06-01 21:48:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > pieniądze, to chyba nie po to, żeby pojawiały się na nim jakieś "nie
    > moje" pieniądze. Skoro składam reklamację, aby wyjaśnić sprawę i mieć to

    Nooo, tak postawiony problem pachnie podejściem Kaczyńskiego :)
    "Nie mam konta bo jeszcze mi ktoś wpłaci."

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 63. Data: 2010-06-01 21:55:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

    > Ja mam świadomość jak to działa i jak banki się cwanie ustawiają,

    Czy ty przypadkiem nie jesteś spokrewniony z PIS?

    > ale
    > może przeczytaj jeszcze raz problem jaki przedstawił autor tego wątku.

    Przyczytałem.
    Euronet nie przysłał jeszcze rozliczenia.
    Zdaje sie, ze zgodnie z regulacja Visy przy obciążaniu kart ma na to 6
    miesiecy. Przy wypłatach z bankomatu, nie wiem. Pewnie podobnie.

    > Jeżeli płacę bankowi za prowadzenie mojego konta i powierzam mu swoje
    > pieniądze, to chyba nie po to, żeby pojawiały się na nim jakieś "nie
    > moje" pieniądze.

    Ech, ciężko z tobą.
    Nic sie nie pojawiło a tylko jeszcze nie zeszło.

    > Skoro składam reklamację, aby wyjaśnić sprawę i mieć to
    > z głowy, to bank powinien to jak najszybciej wyprostować i tyle.

    A co ma bank prostować. Bank czeka na zlecenie obciążenia z Euronetu.

> [...]
    > bankomatów, aby bank fundował mu dodatkowe atrakcję w postaci salda
    > rachunku, które jest dla klienta zagadką a wręcz kulą u nogi.

    Żaden bank nie oferuje usługi pod tytułem "tyle jeszcze mogę wydać na
    chwilę obecną.
    Bank wróżką nie jest i nie jest wstanie uwzględniać w saldzie kwot o
    których jeszcze nie wie.
    Jeśli tego oczekujesz od banku to w zasadzie powiniens kupić sobie parę
    skarpet, ale wtedy też możesz się zdziwić jak coś zamówisz i dojdzie do
    zapłaty w momecie doręczenia.
    Będziesz miał pretensje do skarpety, że była stówa, zamówiłeś pizze
    przez telefon, a w skarpecie ciągle stówa? Świnia nie uwzględniła, że
    własnie kupiłeś coś przez telefon. A przeciez powinna, bo ty płacisz i
    ty wymagasz.

    W zasadzie koniec tematu, bo nic nowego nie wnosisz, a bijesz pianę i
    oczekujesz od banku wynonania rzeczy nie możliwych, żeby wiedział o
    transakcjach, o których jeszcze nie wie.

  • 64. Data: 2010-06-01 21:56:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Nooo, tak postawiony problem pachnie podejściem Kaczyńskiego :)
    > "Nie mam konta bo jeszcze mi ktoś wpłaci."

    No właśnie mu to napisałem.
    Wszędzie spisek i mafia. Pewnie euronet i bank się dogadały, żeby go
    skroić na opłacie za przekroczenie salda.

  • 65. Data: 2010-06-02 06:39:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 16:55:16 -0500, witek napisał(a):

    > Czy ty przypadkiem nie jesteś spokrewniony z PIS?

    Wybaczysz ale resztę pominę, bo rozpisujesz się zahaczając oczywiście, a
    jakże, o politykę a ja do takiego poziomu się zniżać nie będę, bo
    niewygodnie jest pisać na grupę leżąc na podłodze. EOT

    --
    xbartx

  • 66. Data: 2010-06-02 08:00:40
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > A co ma bank prostować. Bank czeka na zlecenie obciążenia z Euronetu.

    Tu jest sedno problemu. Sprawdzić przed wypłaceniem kasy dostępność środków
    można w parę sekund, a potwierdzić, że bankomat kasę wydał już się nie da ?
    !!!!
    Jakoś nie mogę w to uwierzyć.
    P.G.

  • 67. Data: 2010-06-02 08:11:05
    Temat: Re: ciekawostka
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Kiedy moi koledzy zgłoszą się do mnie nie jest częścią umowy pomiedzy tobą
    > a mną. Ty nie jesteś jej stroną.

    A powinno być (że np. najdalej po 15 sekundach).
    Jest zatem na rynku miejsce dla "nowej, bardziej ludzkiej, bankowości" i
    może jakiś bank to wykorzysta zabierając klientów 'starej bankowości'.

    Od zawsze uważam, że jeśli coś da się zrobić lepiej to należy próbować to
    zrobić, tak przynajmniej podchodzę do swoich projektów.
    P.G.

  • 68. Data: 2010-06-02 08:18:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-01 00:57, witek pisze:
    > A co? Nie da się?

    Da się ale sens tego jest taki sam jak nie posiadanie karty.

    > To, że sam ją stosujesz nie oznacza, że to jest dobra metoda.

    A jaka jest lepsza ? Poza posiadaniem rachunku w idealnym banku, który
    ewentualną reklamację rozpatrzy pozytywnie w 24h, bo takowych nie ma.
    Przynajmniej w Polsce.

    --
    Mithos

  • 69. Data: 2010-06-02 14:13:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Gałka wrote:

    > Tu jest sedno problemu. Sprawdzić przed wypłaceniem kasy dostępność
    > środków można w parę sekund, a potwierdzić, że bankomat kasę wydał już
> [...]

    Da się. Z jakiegoś powodu Euronet tego nie zrobił.
    To, że się da, nie oznacza, że muszą. Coś poszło nie tak i zawisło w
    powietrzu. Co absolutnie nie daje ci prawa do wypłaty tej kasy jeszcze
    raz "bo saldo pokazuje, że jeszcze mam".

  • 70. Data: 2010-06-02 14:15:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Gałka wrote:
    > A powinno być (że np. najdalej po 15 sekundach).
    > Jest zatem na rynku miejsce dla "nowej, bardziej ludzkiej, bankowości" i
    > może jakiś bank to wykorzysta zabierając klientów 'starej bankowości'.

    Może.
    Ale otworzyłbyś sklep, że jak w ciągu 10 sekund nie wydasz reszty to
    klient nie płaci za towar?

    > Od zawsze uważam, że jeśli coś da się zrobić lepiej to należy próbować
    > to zrobić, tak przynajmniej podchodzę do swoich projektów.

    Co to znaczy lepiej. I dla kogo ma być lepiej?

    Takich pojęć się w ogóle nie używa.
    Co najwyżej możńa to zrobić bo przyniesie większy dochód bankowi, który
    to zrobi.