    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dzwoni Idea
    Date: Wed, 21 Mar 2012 23:43:47 +0100

    > Ja dokładnie takie info dostałem "Produkt jest limitowany (było ich 1000
    > sztuk, zostało 90)." na wczoraj :)
    >
    > Damian

    1. faktem jest, że produkt był limitowany = 1000 szt.
    2. od wczoraj oprocentowanie IKE jest już niższe
    3. NIE MA funduszu inwestycyjnego z gwarantowaną stopą zwrotu, może być
    historyczna, przewidywana itp. ale gwarancji NIE MA

    jeżeli ktoś jest zainteresowany ww. IKE to zapraszam na priva, mogę
    wszystko wyjaśnić bez chodzenia do IB, OF, HB lub TF

    i to nie jest ściema a la OF, że damy ci TV plazmowy jak będziesz
    wpłacał 1000zł/m-c przez 15 lat...to IKE nie jest takie głupie,
    gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

    --
    pozdrawiam
    RobertS