  • 1. Data: 2005-05-20 07:42:22
    Temat: Dzień dobry!!!
    Od: Chmuri <m...@o...pl>

    Tak sobie przeglądam banki i sie zastanawiam czy wogóle jest taka
    możlwiość....Sytuacja wygląda następującą mam Superkonto w pkobp
    podpisaną umowe o prace do 2009 i jest jeden problem a mianowicie moje
    wpłaty na konto przez ostatnie miesiące wynosiły około 250-300zł
    zewzględu na prace weekendową, lecz teraz się dochody zwiększą zewzględu
    na wolny czas i przejście na 1/2 etatu.Chciałbym otrzymać kredyt,
    pożyczke na zakup sprzętu mnuzycznego (kwota około 2000zł) czy jest
    możliwość udzielenia mi takiej pożyczki??Czy musze szukać innego
    banku??Sytuacja jest o tyle nienajlepsza że nie mam uregulowanego
    stosunku z wojskiem.Prosze o porady pomoc...

    Dziękuje uprzejmie i pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2005-05-20 10:32:50
    Temat: Re: Dzień dobry!!!
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Chmuri" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > na wolny czas i przejście na 1/2 etatu.Chciałbym otrzymać kredyt,
    > pożyczke na zakup sprzętu mnuzycznego (kwota około 2000zł) czy jest
    > możliwość udzielenia mi takiej pożyczki??Czy musze szukać innego

    radze raczej skorzystac z debetu w koncie bo tak jest taniej i prosciej
    albo w twoim banku, alo zaloz sobie gdzies gdzie ci taki debet przyznaja -
    vw, multi mbank lukas itp

    mysle ze zwykly kredyt tez powinienes dostac na podstawie zaswiadczenia o
    zarobkach - wplywy na konto maja znaczenie bardziej przy ubieganiu sie o
    debet

  • 3. Data: 2005-05-20 16:27:05
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    <ciach>
    > wpłaty na konto przez ostatnie miesiące wynosiły około 250-300zł
    > zewzględu na prace weekendową,
    mało ...
    > lecz teraz się dochody zwiększą zewzględu
    > na wolny czas i przejście na 1/2 etatu.
    a jakie będizesz miał dochody?

    > Chciałbym otrzymać kredyt,
    > pożyczke na zakup sprzętu mnuzycznego (kwota około 2000zł) czy jest
    > możliwość udzielenia mi takiej pożyczki??Czy musze szukać innego
    > banku??
    kowota kredytu nieduża ale brak zasileń konta ogrnicza Twoje sznas praktycznie
    do zera :(

    > Sytuacja jest o tyle nienajlepsza że nie mam uregulowanego
    > stosunku z wojskiem.Prosze o porady pomoc...

    a bez uregulowanego wojska to chyba zostając Ci wysoko oprocentowane pożyczki
    ratalne (ale tu sznse są też małe) lub baaaaardzo drogie instytucje parabankowe
    których Ci nie polecam ... bo szkoda tracić kase

    Może lepiej pooszczędzać ... i kupić sprzęt bez kożystania z kredytu?

    pozdr. magnat

  • 4. Data: 2005-05-20 17:33:16
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kowota kredytu nieduża ale brak zasileń konta ogrnicza Twoje sznas
    praktycznie
    > do zera :(

    glowy nie dam, ale chyba przesadzasz, napisal przeciez, ze ma nowa umowe o
    prace, zawarta na kilkuletni czasookres

  • 5. Data: 2005-05-21 08:48:24
    Od: "magnt" <m...@p...onet.pl>

    > praktycznie
    >
    > glowy nie dam, ale chyba przesadzasz, napisal przeciez, ze ma nowa umowe o
    > prace, zawarta na kilkuletni czasookres

    ale na zaświadczeniu o uzyskanych dochodach z 3 ostnich miesięcy
    będzie kwota 200-300zł
    czyli tyle ile zarabiał w myśl starej umowy
    a to za mało by startować o jaki kolwiek kredyt
    a wyższe dochody wynikające z nowej umowy na zaświadczeniu będzie widać po 3
    miesiącach

  • 6. Data: 2005-05-21 11:24:00
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

> [...]
    > takiej pożyczki??Czy musze szukać innego banku??Sytuacja jest o tyle
    > nienajlepsza że nie mam uregulowanego stosunku z wojskiem.Prosze o porady

    Mam konto w pko bp. Gdy przyniosłem zasw o zarobkach opiewające na
    powalającą kwotę 620 zl - kobita spojrzała na mnie z politowaniem, że z
    takimi dochodami nie ma szans. Zęby starac się o cokolwiek w pko bp, jak też
    np Bank Spółdzielczy Łubowo - należy mieć conajmniej 850netto (czyli na
    rękę) przez ost. trzy miesiące. Debet w pko przyznają owszem na podstawie
    dochodów- u mnie łączne wpływy są w okolicach 1200 i nawet jeśli zarabiałbym
    średnią krajową- PKO BP nie daje większego debetu niż równy 1000zł. Wiem to
    z doświadczenia mojego i znajomych.

    Zaryzykuję stwierdzenie że bez woja i 850 na łapę możesz zapomnieć o kresce,
    pzdr