  • 1. Data: 2003-07-17 15:13:37
    Temat: Dwa konta w jednym banku
    Od: "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl>

    Witam,

    Czy to normalne, ze w jednym banku nie mozna miec dwoch kont??
    Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??
    Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc
    tylko wspolwlascicielem.
    Oczywiscie odpowiedz: tak nie mozna.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-07-17 16:19:16
    Temat: Re: Dwa konta w jednym banku
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3f16be2d@news.vogel.pl
> [...]
    > Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??
    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc

    A nie mozesz zrobic konta tylko mamie, a siebie zrobic pelnomocnikiem?
    Tego Ci nie zabronia... A efekt bedzie taki sam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 3. Data: 2003-07-17 18:17:27
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Waldemar Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > A nie mozesz zrobic konta tylko mamie, a siebie zrobic pelnomocnikiem?
    > Tego Ci nie zabronia... A efekt bedzie taki sam.

    W dostępie tak.
    Nie dostanie jednak bezpłatnej karty.
    Inaczej zachowa się bank w wypadku śmierci.

    BAH

    PS.
    Może wystarczy wspólny eMAX
    i odrębne eKonta (+ ew. izzyKonta)

  • 4. Data: 2003-07-17 19:37:31
    Od: "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > W dostępie tak.
    > Nie dostanie jednak bezpłatnej karty.
    > Inaczej zachowa się bank w wypadku śmierci.

    Dokladnie mysle o tym ostatnim.

    W bzwbk tez mialem problem z dwoma kontami, ale poradzilem sobie tak:
    W jednym oddziale konto 24 Plus, a w drugim oddziale konto studenckie.
    W jednym oddziale nie mozna bylo zalozyc dwoch kont.
    Moze to sie komus przyda...

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 5. Data: 2003-07-17 21:41:05
    Od: "MrMrooz" <m...@w...hoga.pl>

> [...]
    > Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??
    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc

    Nie mozna miec dwoch eKont, mozna miec 3 eMaxy - tylko nie wiem na pewno czy
    moga byc powiazane do roznych eKont, ale jezeli daloby to rade to zaloz
    mamie eKonto (ty pelnomocnikiem) i eMaxa - ty wspolwlascicielem.

    Michal M

  • 6. Data: 2003-07-17 22:01:15
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2003 21:37:31 +0200, "Tomasz Mikołajczak"
    <t...@-...chip.pl> napisał(a):
    >Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Dokladnie mysle o tym ostatnim.

    Do tego nie jest potrzebne wspólne konto tylko
    "dyspozycja na wypadek śmierci" (koszt w mBanku 15 zł)

    Przy rachunku wspólnym możesz miec problem
    z dostepem do całości depozytów.
    (Po śmierci jednego z współposiadaczy
    umowa ulega rozwiązaniu).

    BAH

  • 7. Data: 2003-07-17 22:16:26
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc
    > tylko wspolwlascicielem.

    Nie wszędzie tak jest.
    Na przykład w Inteligo możesz mieć tylko jedno konto indywidualne,
    ale już wspólnych nieskończenie wiele pod warunkiem, że dla każdego
    konfiguracja współwłaścicieli jest różna.

    --
    Jakub Berent

  • 8. Data: 2003-07-17 22:57:08
    Od: "emka" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3f16be2d@news.vogel.pl...
    Mozesz tak zrobic w Lukasie. Jedno konto mam swoje, a drugiego jestem
    wspolwlascicielem. Nie bylo z tym zadnych problemow.
    Pozdrawiam, Ewa.

  • 9. Data: 2003-07-18 05:38:24
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??
    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc

    W mBanku bardzo wiele nie można. Ja mam idywidualne w Citi i drugie wspólne
    z moją mamą. kartę mam jedną, ale w dowolnym momencie mogę podłączyć ją do
    dowolnego rachunku. W Citi Online widzę wszystkie rachunku.

    MaciejK

  • 10. Data: 2003-07-18 15:40:05
    Od: "alexander" <a...@t...pl.NOSPAM>

    > Czy to normalne, ze w jednym banku nie mozna miec dwoch kont??

    No nie wiem, ja mam dwa.
    Jedno wlasne, a drugiego jestem wspolwlascicielem.
    Obydwa zalozone w tym samym oddziale ING, bez zadnych klopotow.

    Inna sprawa ze bede powoli to likwidowal, ale to juz wynik polityki ING :)