  • 21. Data: 2011-05-03 19:33:43
    Temat: Re: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 20:27:34 +0200, MAR napisał(a):

    > Wysłana nie oznacza, że nie zgubiona przez pocztę.

    No tu powinna poczta bulić w razie czego. Tak wiem, może jak się zaora to
    co jest i zrobi nową to tak będzie ;)

    > Dodatkowo brakuje odstępu czasowego między wysłaniami.

    A tu racja.

    Ale tak patrząc z boku to bank w zasadzie nie ma skutecznej metody by
    dostarczyć pocztę komuś kto tego nie chce. Więc skoro kilent podał adres
    korespondencyjny to powinien tam pocztę odbierać.

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2011-05-03 19:43:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-03 21:33, Robert Kois pisze:

    > Ale tak patrząc z boku to bank w zasadzie nie ma skutecznej metody by
    > dostarczyć pocztę komuś kto tego nie chce. Więc skoro kilent podał adres
    > korespondencyjny to powinien tam pocztę odbierać.

    Jakoś, jeśli bank potrzebuje z klienta, także byłego, kasę zedrzeć, to i
    pod ziemią go znajdzie i dotrze z nakazem ...

    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 23. Data: 2011-05-03 19:50:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 21:43, Maruda pisze:

    > Jakoś, jeśli bank potrzebuje z klienta, także byłego, kasę zedrzeć, to i
    > pod ziemią go znajdzie i dotrze z nakazem ...

    Czy aby na pewno? Pozywa na ostatnio znany adres i sąd uznaje za
    dostarczony, bo "się dwa razy awizował". Żaden bank nigdzie pod ziemią
    klienta szukać nie będzie :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2011-05-03 20:05:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 03 May 2011 21:43:40 +0200, Maruda napisał(a):

    > Jakoś, jeśli bank potrzebuje z klienta, także byłego, kasę zedrzeć, to i
    > pod ziemią go znajdzie i dotrze z nakazem ...

    No 2 razy awizowane na korespondencyjny czy zameldowania. Tylko to już
    sąd/komornik a nie bank. Na jedno wyjdzie.

    --
    Kojer

  • 25. Data: 2011-05-05 17:07:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 20:15:42 +0200, Sierp <s...@n...netgrr>
    wklepał(-a):

    >a w myjni statoil karteczka, ze myjnia nie odpowiada za powstale w myjni
    >uszkodzenia samochodu...
    >życie :/

    Karteczka nie stanowi prawa. To taka sama karteczka jak "po odejściu od kasy
    reklamacji nie przyjmuje się".

    --
    Sławomir Szyszło