  • 11. Data: 2009-10-22 06:14:00
    Temat: Re: Doradcy finansowi
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > 12? chyba jednak mają około dwa razy więcej banków w ofercie.

    Ja wiem o 21 bankach ale może być wiecej.

    Robak

  • 12. Data: 2009-10-22 09:21:04
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > Witam
    > Jestem na etapie szukania kredytu mieszkaniowego. Chciałem zapytać o Wasze
    > doświadczenia w tym temacie. Czy lepiej wybrać sie do doradcy finansowego
    > (Open Finance, Expander, Finamo) gdzie ma porównanie ofert banków, czy
    > chodzić po wszystkich bankach w okolicy samemu i samodzielnie porównywać?
    > Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co dostaje człowiek "z ulicy"
    > przychodzący niebezpośrednio do banku?
    > pozdrawiam
    > orcio

    Najlepiej do doradcy. Po co biegać po bankach jak w jendym miejscu możesz
    porównać oferty dwudziestu kilku banków.

    Słyszałem ostatnio dobre opinie o tych doradcach:
    http://www.patbank.pl/notus/

  • 13. Data: 2009-10-22 10:43:36
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Najlepiej do doradcy. Po co biegać po bankach jak w jendym miejscu możesz
    > porównać oferty dwudziestu kilku banków.
    >
    > Słyszałem ostatnio dobre opinie o tych doradcach:
    > http://www.patbank.pl/notus/

    Ja nie slyszalem tych dobrych opinii ale od za to od razu zobaczylem ze to
    bardzo cienko zawoalowana autoreklama...

  • 14. Data: 2009-10-22 10:49:19
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Patryx pisze:

    > Najlepiej do doradcy. Po co biegać po bankach jak w jendym miejscu możesz
    > porównać oferty dwudziestu kilku banków.
    >
    > Słyszałem ostatnio dobre opinie o tych doradcach:
    > http://www.patbank.pl/notus/

    Dziękuję za taką pomoc - reklamę. Jakbyś szczerze doradzał to zamiast
    tego linka do strony która na końcu ma: "Kontakt: Patryk Wiśniewski",
    podałbyś bezpośredni link do http://www.domkredytowy.pl/

    orcio

  • 15. Data: 2009-10-22 11:56:15
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

> [...]
    > linka do strony która na końcu ma: "Kontakt: Patryk Wiśniewski", podałbyś

    A jaka to dla ciebie różnica, z której strony wyślesz wniosek? Tracisz cos
    na tym?
    Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

  • 16. Data: 2009-10-22 12:03:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Patryx" news:hbphsg$ghb$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > A jaka to dla ciebie różnica, z której strony wyślesz wniosek? Tracisz cos
    > na tym?
    > Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

    Problemem nie jest twoja prowizja ale:
    1. Sposób w jaki chcesz tą prowizję zdobyć
    2. Większość twoich kolegów (może i ty sam) nie stawiają sobie jako
    priorytet dobra klienta i dobranie dla niego najlepszej oferty, ale
    wciśnięcie mu wszelkimi dostępnymi metodami (nawet manipulacja wchodzi tutaj
    w grę, a prawda jest taka, że w przypadku finansów duża rzesza ludzi jest na
    nią bardzo podatna) oferty za którą skasują dla siebie największy %.

    Sory ale kładę lagunię na takich doradców, którzy jeszcze muszą się uciekać
    do kryptoreklamy (obłudnej, dodajmy) na grupach dyskusyjnych itp.

  • 17. Data: 2009-10-22 13:59:18
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co
    > dostaje człowiek "z ulicy" przychodzący niebezpośrednio do banku?

    Witam.
    Musisz zdawać sobie sprawę, że doradca, to osoba, która otrzymuje prowizję
    od tego
    komu doradza (tak mniej więcej brzmi definicja doradcy finansowego wg
    miedzynarodowej organizacji
    zrzeszającej doradców).
    W przypadku osób z tematu wątku mamy do czynienia ze sprzedawcani, którzy
    są na prowizjach banków i maksymalizacja zysków polega na sprzedaniu
    najdroższych produktów.
    Na pewno sprzedaż najdroższego produktu nie jest standardem, ale
    myślę, że musisz uważać.
    Być może, przed podpisańiem umowy z bankiem, byłoby dobrze dać ją do
    przeczytania doradcy finansowemu (nie sprzedawcy!!!). Koszt poniesiony na tę
    opinię
    może się zwrócić.

    Pzdr
    Criss

  • 18. Data: 2009-10-22 20:02:55
    Od: g...@o...pl

    > Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

    Tak sobie właśnie wyobrażałem rozmowę z doradcą. Tematyka i język ;)

  • 19. Data: 2009-10-22 20:56:40
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]
    > Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co dostaje człowiek "z ulicy"

    Jedno i drugie. Bylem i w OF i sam w bankach (10 w jeden dzien :) - i
    starczy, reszta i tak sie nie liczy).

    Skutek - wniosek do 3 bankow poprzez doradce, oraz do jednego samodzielnie
    (pani naczelnik dala mi promocje).

    A wiec poprzez doradce bo jest zrodlem cennych informacji (ale musisz trafic
    na dobrego), poza tym naprawde pomoze Ci wszystko zalatwic, no i jak ma
    kolezanki w banku to lepiej mu sie negocjuje niz czowiekowi z ulicy.

    A samemu rowniez obowiazkowo sprawdzic, bo mozesz trafic na oferty o ktorych
    zaden doradca nie ma pojecia (ja tak mialem w 2 bankach, z czego jeden to
    moj faworyt) oraz zweryfikowac to co doradca mowi.

    Pamietaj tylko by porownywac dane z przedzialu powiedzmy dwoch tygodni bo
    oferty zmieniaja sie jak w kalejdoskopie.

    Pozdrowienia
    Wojtek

  • 20. Data: 2009-10-22 22:04:23
    Od: games <g...@g...home.pl>

    orcio pisze:

    > Dziękuję za taką pomoc - reklamę. Jakbyś szczerze doradzał to zamiast
    > tego linka do strony która na końcu ma: "Kontakt: Patryk Wiśniewski",
> [...]

    I wlasnie takich pedalskich sztuczek i patryczkow sie wystrzegaj oni
    nawet dadza sobie dupe zruchac zeby tylko naciagnac klienta i wziac
    prowizje.