  • Data: 2004-02-05 23:20:46
    Temat: Re: Dokument tożsamości.
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jakaś tam siakaś ustawa mówi, że paszport JEST dokumentem tożsamości.
    Z bankami jest ten kłopot, że koniecznie chcą znać nasz adres i pesel, a
    tych nie ma w paszportach.
    Świstek z potwierdzeniem zameldowania można otrzymać w urzędzie meldunkowym
    jakby co.
    Sprawa braku jakichkolwiek praw w bankach osób bez meldunku była w swoim
    czasie głośna w mediach, ale zapomniano powoli o niej.
    Podejrzewam, że w_niektórych bankach niczego nie załatwisz, jeżeli nie będą
    znali Twojego NIPu.
    Wydaje się, że skomplikowane i uciążliwe dla klientów procedury korelują z
    durnowatością personelu (co zresztą jest logiczne, bo głupawa siksa musi
    mieć wszystko w punktach na papierze), to mógłby być temat na niezły
    doktorat (modna ostatnio dysertatywność wpływu A na B w warunkach C ;-))
    JaC

    > Dwa pierwsze 100 % ?
    > Ha ha ... mylisz się;> ...
    > Nowy targ - urząd miejski nie honoruje tego dokumentu jako "DOKUMENTU
    TOŻSAMOŚCI" a tylko jako "DOKUMENT UPRAWNIAJĄCY PRZEKRACZANIE GRANICY" ...
    > Tak , tak ... wiem ... do dupy są i może ludność nie korzystać z tego
    urzędu ...