  • 21. Data: 2011-12-09 15:32:11
    Temat: Re: Dobrze powiedziane....
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Rozumiem. Wolisz nic nie robić (i mieć, tak?). Ależ to idea komunizmu. Już
    > moja matka (a dowiedziała się tego od swojej matki, która wogóle nie mogła
    > mieć pojęcia o istnieniu Friedmana i jego ekonomicznych teoriach) mówiła,
    że
    > bez pracy nie ma kołaczy.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    Ale żebyś nie zrozumiał mnie opacznie, grę na giełdie też uważam za pracę.

    kc

  • 22. Data: 2011-12-09 15:34:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > mieć pojęcia o istnieniu Friedmana i jego ekonomicznych teoriach) mówiła,

    Zupełnie nie o to chodzi.
    weźmy np to....

    http://jessescrossroadscafe.blogspot.com/
    "Jon Corzine Dodges the Fraud Question"

    george

  • 23. Data: 2011-12-09 15:35:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > K.Mikke był posłem w tzw. sejmie kontraktowym i wyróżnił się jako poseł
    > tym,
    > że powtarzał bzdury w stylu: "wielce czcigodny poseł X, Y, Z".

    Gdyby polacy poparli parę koncepcji UPR-owskich Korwina-Mikke - choćby i po
    wyborach w kadencji tuż po sejmie kontraktowym - to dzisiaj nie mielibyśmy
    wielu problemów jakie nawiedzają nasz kraj na naszych oczach (i nawiedzą w
    przyszłości) .

    Pamiętam jak w latach 1990-1995 była mowa, że nie jest możliwe aby Polska
    posiadała armię zawodową - czego chciał właśnie Korwin Mikke. Odezywało się
    wtedy wiele autorytetów, którzy mówili, że jest to w polskich warunkach
    niemożliwe, uzasadniając swoje zdanie najróżniejszymi oderwanymi od
    rzeczywisości pierdoleniami.

    Minęło trochę czasu i proszę - armia zawodowa jest.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2011-12-09 15:45:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > no widzisz, nie zgodzimy sie.
    >
    > george

    Ty nie jesteś chciwy? To ciekawe. To dlaczego masz więcej niż rzeczywiście
    potrzebujesz i nie podzielisz się z innym, który ma ewidentnie mniej od
    Ciebie?

  • 25. Data: 2011-12-09 15:46:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Wolisz nic nie robić (i mieć

    To jest dopiero chciwość. W wykorzystywaniu innych. I nieskończona
    zachłanność na pracę innych.

  • 26. Data: 2011-12-09 15:47:37
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > Zupełnie nie o to chodzi.
    > weźmy np to....
    >
    > http://jessescrossroadscafe.blogspot.com/
    > "Jon Corzine Dodges the Fraud Question"
    >
    > george

    Rzeczywiście, teraz dogadaliśmy się. Tylko, że tego nie można nazwać
    chciwością, bo ta nie jest karalna. To zwykła kradzież, zbrodnia przeciwko
    siódmemu przykazaniu bożemu.

    Nie twórzmy nowych regulacji prawnych, wróćmy do 10 przykazań, a tam chciwość
    nie jest zakazana.

    kc

    PS. Nie jestem nawiedzony :)

  • 27. Data: 2011-12-09 15:50:58
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ty nie jesteś chciwy? To ciekawe. To dlaczego masz więcej niż rzeczywiście
    > potrzebujesz i nie podzielisz się z innym, który ma ewidentnie mniej od
    > Ciebie?

    Nie do końca wiem do kogo pijesz ale "charity is good too", but...

    kc

  • 28. Data: 2011-12-09 15:52:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > siódmemu przykazaniu bożemu.
    >
    > Nie twórzmy nowych regulacji prawnych, wróćmy do 10 przykazań, a tam

    Jak widzisz nie jest karalna również kradzież w systemie "greed is good" :).
    george

  • 29. Data: 2011-12-09 15:55:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >>> is

    > Ty nie jesteś chciwy? To ciekawe. To dlaczego masz więcej niż rzeczywiście
    > potrzebujesz i nie podzielisz się z innym, który ma ewidentnie mniej od
    > Ciebie?

    Zdefiniuj prosze "wiecej niż rzeczywiście potrzebujesz"... to moze coś
    uradzimy.
    Zresztą nie o to chodzi... mam nadzieje że "John Corzine" wyjaśni ten model
    gdzie "greed is good".

    george

  • 30. Data: 2011-12-09 15:57:47
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

> [...]
    > wspólnego z tworzeniem jakiegoś eorokouchoźnianego ponadnarodowego
    > mastodonta rządzonego poprzez unijnych komisarzy (którzy swój mandat do
    > pełnienia władzy zdobyli wcale nie dzięki poparciu wyborców w uczciwych
    > wyborach tylko na skutek jakiś dziwnych podejrzanych powiązań
    > polityczno-biznesowych), i  których to decyzje polegają głównie na
    > dodrukowaniu szmalu dla zbankrutowanych od nadmiernego życia na kredyt
    > krajów i wprowadzaniu w nich idiotycznych zakazów godzących w podstawowe
    > prawa wolnego rynku np. zakazu sprzedaży żarówek 50 W ?.

    Nikt nie powiedział że UE jest tworem idelnym. Ma spory potencjał a
    popełnia się też błędy, jak w życiu. Nasza histora i kultura
    jednoznacznie pokazuje iż nie ma najlepszych i bezbłędnych rozwiązań
    obojętnie jaka to strona jest lewa, prawa zielona czy czerwona.

    http://twitter.com/RynekGlobalny