    From: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Wed, 5 May 2004 11:09:38 +0200

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0aac.000000a1.4098a7d4@newsgate.onet.pl...
    > Ale tam opłata jest ryczałtowa (mBank) lub nie ma jej wcale

    zrozum ze ja mowiac BANK nie mam na mysli mbanku. Mowie ogolnie a Ty widze
    skoncentrowales sie wylacznie na mbanku..

    > Za psa i ziemię to w sumie 2 rocznie,

    psa tak, za ziemie placi sie kwartalnie

    > A że to mogą być 4 polisy płacone raz do roku,
    > to już ci się w głowie nie mieści, bo nie pasuje do Twojej koncepcji?

    sa polisy placone co miesiac. Ja mowie srednio.

    > Następne Twoje osobliwe pojęcie 'normalności'

    nie tylko moje. Normalna przecietna KK nie ma automatycznej splaty. Ja mowie
    o przecietnym rachunku w przecietnym banku a ty koncentrujesz sie wylacznie
    na mbanku. Wybacz ale dla mnie mbankowe zasady to zadna norma.

    > Nie przeginaj, zdajesz sobie sprawę jaki ułamek posiadaczy rorów
    > ma aktywne konto w BM?

    byc moze. Ale ten ulamek tez ma wplyw na liczbe przelewow czasami wiekszy od
    tych ktorzy majac konto w ogole z niego nie korzystaja.

    wobec tego czekam na dane.

    D.