    From: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Wed, 5 May 2004 09:36:54 +0200

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5e4c.00000390.40979ee7@newsgate.onet.pl...
    > Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > > nie chce zanudzac ale jak chcesz:
    > no to będę podliczał sumę w nawiasie:
    > - czynsz(1),
    > - prad+gaz(2)(bo co 2 m-ce),

    z tym jest roznie, moge przyjac 2,5 choc niektorzy maja co miesiac...

    > - woda (z czynszem)

    niektorzy tak maja a inni nie

    > - telefony (PZ)

    to tez zlecenia za ktore sie placi, moze byc nawet 3-4. Jest juz 5,5

    > - oplaty za tv (2 i 1/3)(płacę co kwartał można i co rok)

    sa tez oplaty za kablowke, niech bedzie 6

    > - podatki (z firmowego, ZUS także)

    sa tez podatki placone osobiscie (lokalne) - za psa, za ziemie etc

    7

    > - polisy, (2 i 2/3) (4xdo roku = 1/3/mc)

    jakbys mial rodzine to wyszloby ponad 1 na miesiac...
    8

    > - splaty KK (automatyczna)

    mowie o normalnej karcie a nie zwiazanej z konkretnym rachunkiem w
    konkretnym banku. KK zmienia sie jak rekawiczki bo najlatwiej je przenosic.
    Ja nie przywiazuje sie do jednej karty.
    9

    > - biuro maklerskie (wolę SFI)

    ja wole BM
    czasami jest 5 przelewow miesiecznie..Przyjme srednio 3
    12

    > - aukcje (b.rzadko)
    > - przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (4 i 2/3)

    przyjales 2. OK.
    14

    > - rozne pojedyncze faktury.(5)

    przynajmniej jedna na miesiac
    15

    > Doliczyłem się 5/mc gdzie jest 20?

    ja czesto mam ok. 30. Nie mamy sie co licytowac. Ty podasz przyklady osob co
    maja 2 przelewy na miesiac a ja takich co maja 30. A i tak nie dojdziemy do
    faktow ktorych nikt nie zna. Szkoda wiec czasu.

    > To chyba nie 'średnioprzeciętny' użytkownik???

    srednioprzecietny uzytkownik ma rodzine i placi za siebie i za rodzine..
    rozumiem ze tu sa w wiekszosci mlodzi bez rodzin. W zyciu jest jednak
    inaczej.

    > To ja jestem już nienormalnie funkcjonujący?
    > Czy Ty mnie przypadkiem nie chcesz obrazić?;-)))

    nie. Zalozysz rodzine to za pare lat pogadamy o funkcjonowaniu :-)

    > Niektórzy to zupełnie co innego, może płacą przelewami za bułki?;-)
    >
    > Zupełnie mnie nie przekonałeś, chcesz dalej próbować?

    nie mam zamiaru. Ja mam okreslony poglad oparty na obserwacji ty inny. Widac
    mamy rozne srodowiska. A faktow nie poznamy wiec szkoda czasu na bujanie w
    oblokach.

    D.