  • Data: 2004-05-04 16:01:13
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ooo, pekasz? :P

    Nic z tych rzeczy. Walczę do końca :D

    > Pisalem o oplatach za ulugi i produkty jako procencie dochodow bankow.
    > Popatrz zreszta na Polske i zobacz, ze przychpody odsetkowe z roku na rok
    > maleja, a te z oplat i prowizji rosna.

    Fakt. Mądrego to i przyjemnie posłuchać :)

    > Poza tym model biznesowy 1 banku akurat w przypadku Niemiec nic nie oznacza
    > ;) Wiesz ile tam bankow jest??? :)

    Wiem. Od groma, ale liczy się fakt. Nawet na tym tzw. Zachodzie nie kasują
    za wszystko ;)

    > Oplaty - to moze byc np ubezpieczenie za karta ;)

    Nie ma

    >wyplaty z bankomatow,

    W obcych tak. We własnej sieci nie. A tak na marginesie. W Niemczech to
    mają gorzej z bankomatami. Tam każdy bank ma z reguły własną sieć
    bankomatów a wypłaty z obcego kosztują. U nas jest pod tym względem super
    komfortowo ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*