  • 31. Data: 2011-11-05 17:18:04
    Temat: Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 17:25:08 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    > ilości zaproponowanych
    > to nie jest żadna demokracja, bowiem ta ograniczona grupa została wyłoniona
    > dzięki naszym podatkom z których jest konserwowany system
    > z podatków kupują bilbordy i się na nich reklamują, a partie niefinansowane
    > są wtłoczone w ślepy zaułek
    > większość ludzi jest głupia itd.
    >
    > ja głosowałem bo jestem za legalizacją marychy
    > zajarałbym po 30 latach jointa ale się boję bo za tak banalną rzecz człowiek
    > się staje kryminalistą
    > no tam jeszcze pare spraw, ale nie przeżywam bo naprawdę bardziej mnie

    Jeśli chodzi o michę, to tylko przyklasnąć. Jeśli ja potrafię napełnić
    michę, to jeden obywatel tego kraju jest zadowolony. I właśnie o to chodzi,
    żeby każdy mógł napełnić michę i był zadowolony. Kraj to MY - ludzie a nie
    flagi, defilady, godła. Choćby nie wiem jak pięknie brzmiał nasz hymn, to
    bez tych 38 mln pełnych mich jesteśmy g. warci.
    Nie tylko micha wpływa na przyjemność życia w tym kraju. Są też drobnostki,
    dziesiątki a może setki drobnostek, które mnie na codzień odbierają tę
    przyjemność: a to trzeba miesiącami załatwiać pozwolenie na budowę altanki
    we własnym ogródkum, a to jakiś młokos-kark ze strazy miejskiej goni
    dziadków za to że pili piwko w parku, a to mnie gonią codziennie za to że
    mam śmiałość parkować auto, i wreszcie - za głupiego jointa moża trafić do
    pierdla. Komu zależy żeby mi odbierać przyjemność życia w moim własnym
    kraju? 400 posłów siedzi, i dłubie w nosie a z nudów wymyśla setki ustaw i
    regulacji, które mają na celu jedynie utrudniać mi życie. Żeby tylko się
    pochwalić, że w swojej kadencji coś jeden z drugim zainicjował, był czegoś
    autorem, poruszył jakiś ważki temat.

  • 32. Data: 2011-11-05 20:28:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > pochwalić, że w swojej kadencji coś jeden z drugim zainicjował, był czegoś

    Pewna część z tej grupy posłów pewnie nie chce pamiętac starej zakazanej
    piosenki z której fragment brzmiał:
    "dlaczego kurwa mać bez przerwy, ktoś mówi mi co robić mam" - lub podobnie
    bo było kilka mutacji dla wierzących, że Bóg jest i dla wierzących, że Boga
    niema...
    --
    amen