  • 1. Data: 2002-09-11 17:44:05
    Temat: Dla kogo Aquarius? [długawe]
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Jak już wiemy do grona banków oferujących 'obsługę dla VIPów' dołącza
    Multibank.

    No i właśnie. Na czym właściwie polega różnica pomiędzy kontem Ja a
    Aquariusem?
    Najważniejsze z nich
    1. niższe oprocentowanie multiplanów
    2. wyższa opłata miesięczna
    3. wyselekcjonowany personel w multilinii
    4. opiekunowie w oddziale
    5. klub Aquariusa

    Ad.1. Na dobrą sprawę to tylko piersza z tych pozycji to coś konkretnego
    (nawiasem mówiąc nie wiadomo jak trwałe będzie to zróżnicowanie).

    Ad. 3. Korzyści ze stworzenia grupy do obsługi klienów Aquariusa w
    multilinii niejasna. Bank zamierza zachować ten sam model obsługi - tj. nie
    przypisywać rachunków do konkrernych pracowników multilinii (wynika z mojej
    rozmowy z multilinią). Czyli nie będzie można liczyć na to, że konkterny
    pracownik będzie się czuł odpowiedzialny za załatwienie zgłaszanej
    telefonicznie sprawy (ten, kto kiedykolwiek reklamował coś w mLinii lub
    Multilinii zapewne wie co mam na myśli).

    Klienci Aquariusa nie mogą również liczyć na pocztę wewnętrzną - jakże
    wygodną do załatwiania spraw z bankiem - będącą czymś więcej niż ulotną
    rozmową a jednocześnie nie zmuszającą do wizyty na poczcie.

    Ad.4. Idea dedykowanego pesonelu w oddziale - to nic szczególnego -
    najprawdopodobniej różnica będzie głównie polegała na tym, że klient
    Aquariusa od razu zostanie zaproszony do kontynuowania rozmowy w oddzielnym
    pokoju (a taki pokój jest w oddziale zazwyczj tylko jeden...). Poza tym
    obsada punktów jest zbyt szczupła aby móc trzymać 2 specjalizowane załogi.

    Ad. 5. Klub Aquariusa - czy coś takiego może przesądzić o merytorycznym
    wyborze banku?

    Tak więc - dla kogo jest ta oferta?
    Dochodzę do wniosku, że jest ona dla:
    - korzystających aktywnie z multiplanów (wymierne oszczędności)
    - zamożnych, ale z nie do końca rozbudzonymi/ uświadomionymi potrzebami
    ("brzmi profesjonalnie, to pewnie jest coś dobrego")
    - 'szpanerów/snobów'
    (pod warunkiem, że Multibankowi uda się storzyć taką aurę wokół marki
    Aquarius).

    A jak Wy się zapatrujecie na tę ofertę?

  • 2. Data: 2002-09-11 22:35:06
    Temat: Re: Dla kogo Aquarius? [długawe]
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. niższe oprocentowanie multiplanów
    > 2. wyższa opłata miesięczna
    > 3. wyselekcjonowany personel w multilinii

    Witaj!
    W sumie masz prawie rację. Mnie do przejścia z JA na AQUARIUSA zachęciło
    niższe oprocentowanie kredytu odnawialnego oraz wyższa kwota jaką mogę
    uzyskać dzięki temu. Te "elitarne" gadzety, strony, pokoje, kluby itd. to
    może być rzeczywiście wabik na snobów, ale... z jednoznaczną odpowiedzią
    lepiej trochę zaczekać. Może na tych stronach będzie coś, czego gdzie
    indziej w sieci nie znajdziesz, np. kursy walut na nadchodzący tydzień ;-) ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-09-12 06:25:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No pewnie jeszcze zlota i platynowa karta ;)))

    Oraz to specjalne pomieszczenie z ladna pracownica Multibanku ;) To samo -
    przez 0801 - po nacisnieciu 5ki - maja swoj wlasny "rewir".

    diabli wiedza co bedzie wsamym klubie...

    Zobacymy :)

  • 4. Data: 2002-09-12 06:52:12
    Od: i...@p...onet.pl

    > diabli wiedza co bedzie wsamym klubie...

    Maryska, amfa, whisky i panienki...
    ;-)

    Maciek - IGI

  • 5. Data: 2002-09-12 07:07:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Maryska, amfa, whisky i panienki...
    > ;-)

    eeeeeeeetam. To to maja w klubach ;)))

    BTW. (moze nie dos miechu, ale wlasnie wyczytalem w onecie....)

    Elitarny klub pedofilów?

    "Życie Warszawy" donosi, że w szajce pedofilów zatrzymanych przez policję na
    Dworcu Centralnym w Warszawie są ludzie należący do warszawskiej elity:
    biznesmeni, pracownicy naukowi oraz ludzie związani z kulturą.

    Żaden z podejrzanych nie przyznaje się do winy.

    Policjanci z komisariatu kolejowego wpadli na trop grupy pedofilów kilka
    miesięcy temu. Bez problemu rozpracowali szajkę. Funkcjonariusze oceniają,
    że pedofile mają w sumie na koncie kilkadziesiąt ofiar.

    Co ciekawe - pisze dziennik, wśród aresztowanych jest - między innymi -
    prezes niemieckiego koncernu i organizator znanego festiwalu muzycznego.

    "Życie Warszawy" dowiedziało się nieoficjalnie, że obrońcami zatrzymanych
    pedofilów będą najlepsi adwokaci ze stołecznej palestry. Za wykorzystywanie
    seksualne nieletnich zatrzymanym mężczyznom grozi do 10 lat więzienia.

  • 6. Data: 2002-09-12 11:33:01
    Temat: Re: Dla kogo Aquarius? [d ugawe]
    Od: t...@w...pl

    "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> wrote in message news:<3d7f80a0@news.home.net.pl>...
> [...]
    > 1. niższe oprocentowanie multiplanów
    > 2. wyższa opłata miesięczna
    > 3. wyselekcjonowany personel w multilinii

    Rzeczywiście jest niższe oprocentowanie multiplanów? jakie? ja
    znalazłem tylko niższe prowizje(1%)

    Przemek

  • 7. Data: 2002-09-14 08:32:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 11 Sep 2002 19:44:05 +0200, "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    wrote:

> [...]
    >Multibank.
    >
    >No i właśnie. Na czym właściwie polega różnica pomiędzy kontem Ja a

    I nizsza prowizja za przyznanie.
    Jeszcze - korzystniejszy kredyt odnawialny, wyzsze oprocentowanie
    rachunku i lokat oraz lokaty negocjowane.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-09-20 12:23:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 12 Sep 2002 04:33:01 -0700, t...@w...pl wrote:

    >Rzeczywiście jest niższe oprocentowanie multiplanów? jakie? ja
    >znalazłem tylko niższe prowizje(1%)

    Konkretnie jest tak - oprocentowanie planow finansowych w ramach
    pewnego zakresu jest ustalane w zaleznosci od konkretnego klienta
    (wiek, praca itp).
    Oczywiscie najnizszy prog wyjdzie tylko pewnej czesci klientow.
    Natomiast klienci posiadajacy MK AQ maja zawsze najnizszy prog
    procentowy.
    Czyli jesli z kalkulacji, ktora mozna przeprowadzic w CUF wychodzi Ci
    najnizsze mozliwe oprocentowanie to dzieki MK AQ zyskujesz tylko
    nizsza prowizje. Ale jesli wyjdzie cos wiecej to MK AQ zapewni nizsze
    oprocentowanie.