  • 1. Data: 2008-09-11 13:30:30
    Temat: Diners Club w Polsce - warto?
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Witajcie!

    Zaoferowano mi kartę DC z programem Miles and More. Do karty dołączone jest
    wysokie ubezpieczenie podróżne. Czy poza tym są jakieś plusy z używania
    karty w Polsce (oprócz Miles and More)? Jak wygląda akceptacja tej karty w
    Polsce (głównie Warszawa, czasami Poznań)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-11 13:41:28
    Temat: Re: Diners Club w Polsce - warto?
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > Polsce (głównie Warszawa, czasami Poznań)?

    Przede wszystkim prestiz.
    Ja mam, a moi znajoi nie. Niestety często nie płacę bo nie przyjmujo

    Ser

  • 3. Data: 2008-09-11 13:47:39
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

> [...]
    > karty w Polsce (oprócz Miles and More)? Jak wygląda akceptacja tej karty w
    > Polsce (głównie Warszawa, czasami Poznań)?

    Zależy na jakich warunkach ci zaoferowano.
    W standardowym przypadku nie wziąłbym. Opłata za wydanie duża (350 PLN),
    akceptacja marna (gorsza niż Amex). Choć oczywiście - w Warszawie, Poznaniu,
    Krakowie i innych dużych miastach "widujących" obcokrajowców łatwiej zapłacić
    Dinersem niż w małym miasteczku. Zreszta, tu masz listę punktów akceptujących
    (według DC) te karty: http://www.dinersclub.pl/strona/60/lista-punktow

    Ale jeśli dostałeś dobrą, niestandardową ofertę i/lub dużo podróżujesz... to weź
    Diners'a. Dla osób ze statusem Senator karta jest bezpłatna. Wysokie
    ubezpieczenie bez dodatkowych dopłat też się przyda. No i świadome kasjerki w
    sklepach (jeśli ci się takie trafią ;)) będą cię traktować po VIP-owsku...

    m23m

  • 4. Data: 2008-09-11 14:06:57
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "m23m" <m...@o...eu> wrote in message
    > No i świadome kasjerki w
    > sklepach (jeśli ci się takie trafią ;)) będą cię traktować po VIP-owsku...

    To znaczy ? co robią ?

    MichalL

  • 5. Data: 2008-09-11 14:31:00
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > To znaczy ? co robią ?

    sikają w pampersy

  • 6. Data: 2008-09-11 15:24:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie robią łaski.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-09-11 15:30:18
    Od: note11 <n...@e...net>

    666 wrote:
    > Nie robią łaski.
    > JaC

    dobrze, że używasz pliterek.

  • 8. Data: 2008-09-11 16:02:07
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@N...gazeta.pl>

    Zwracam tylko uwagę, że przy Diners M&M przelicznik na mile jest 1 mila za 5
    PLN a przy platynowej Citi Visa M&M 1 mila za 4 PLN.

  • 9. Data: 2008-09-11 16:36:22
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2008 15:47:39 +0200, m23m napisał(a):

> [...]
    > sklepach (jeśli ci się takie trafią ;)) będą cię traktować po VIP-owsku...

    DC zaproponowała mi Lufthansa, warunki takie, że pierwszy rok gratis, a
    później nie wiem... Nie mam statusu Senator, mam tylko Frequent Traveler
    (latam często na trasach europejskich).
    Na świadome kasjerki przy kasach nie liczę, zresztą i tak na VIPowskich
    traktowaniu mi nie zależy. Zdecyduję się jednak na tę kartę ze względu na
    ubezpieczenie.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-09-11 19:04:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wełniany Skafander napisał(a):
> [...]
    > karty w Polsce (oprócz Miles and More)? Jak wygląda akceptacja tej karty w
    > Polsce (głównie Warszawa, czasami Poznań)?

    Ja sie wyleczylem z wynalazkow typu DC czy AmEx. Bo co jest fajnego w
    "prestizowej" karcie dla wybranych, skoro czesto nie da sie nie placic
    nawet tam gdzie teoretycznie mozna i czlowiek robi z siebie
    "prestizowego debila" ?

    W Polsce to tylko VISA albo MC (a najlepiej obie). Podczas tysiecy
    platnosci tymi kartami mialem moze kilka razy problem z autoryzacja. A
    taki AmEx przechodzil w 50% przypadkow. Zreszta nawet pracownik banku
    (Millenium) odradzal mi AmEx'a, bo mowil ze ciezko tym placic.

    --
    Mithos