    From: "Arek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debetowa wypukła - gdzie ?
    Date: Sun, 30 May 2004 14:24:11 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@vpdn.adm.onet.pl

    poilkj napisał(a) w wiadomości: ...

    >Raczej do babki w oddziale, u której składało się wniosek. Najlepiej
    >telefon domowy.

    Dzwoniła do mnie - znam komórkowy.

    >Oprócz tego istnieją karty VISA CLASSIC debetowe (złotowo i USD), które >nie
    mają nic wspólnego z erukontem.
    >Do tych kart zakładyny jest oddzielny rachunek karty i na ten rachunek
    >wpłacasz pieniądze. Tyle ile jest na rachunku karty tyle możesz wydać.

    Źle się chyba wyraziłem (charge), ale mialem na myśli to samo. Te
    karty są wydawane "na podstawie" istnienia Eurokonta lub bież./lokaty
    a nie "do nich". Ale debetowa? Podobno nie da się zrobić debetu na
    takim rachunku karty. Ja bym to nazwał "płatnicza, wypukła"

    >Jeżeli nie masz konta to wymagany jest depozyt zdaje się 150 USD. Jeżeli
    >masz konto depozytu robić nie musisz. Oczywiście po wydaniu karty ten
    >depozyt jest do wydania, nie trzeba go trzymać na karcie. Nie wiem po co >on
    w ogóle jest.

    Też nie wiem. Wg reglulaminu depozyt może być ew. zablokowany
    nie na karcie, a na koncie euro/bież./lokatcie). O depozycie decyduje
    PEKAO i/lub CKiC. Zresztą - lepiej się dokładnie dopytać. Jeżeli nie
    ma żadnego innego konta to mogą mieć opory z wydaniem.
    --
    Arek