  • 1. Data: 2005-12-18 18:06:27
    Temat: Debet w inteligo
    Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl>

    Witam,
    po przeczytaniu regulaminu debetu nadal nie wiem jak to jest.
    Czy jeśli zadłużę się to od razu coś płacę czy dopiero
    po jakimś okresie nie płacenia.
    Jeśli odsetki lecą dopiero po jakimś czasie to po jakim?
    Czy jest to np ostatni kazdego miesiaca czy np co 30 dni
    od zaciagniecia debetu.

    Z powazaniem
    Gabriel

  • 2. Data: 2005-12-18 18:19:25
    Temat: Re: Debet w inteligo
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Debetw koncie INTELIGO można wykorzystywać tylko prze 1 miwsiąc - czyli od
    daty salda debetowego za miesiąc znów musi być na koncie powyżej 0. A
    odsetki są pobierane przy spłacaniu debetu.

    Z.K.

  • 3. Data: 2005-12-18 18:23:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@d...pl> napisal(a):
    > Debetw koncie INTELIGO można wykorzystywać tylko prze 1 miwsiąc - czyli od
    > daty salda debetowego za miesiąc znów musi być na koncie powyżej 0. A
    > odsetki są pobierane przy spłacaniu debetu.

    Można dłużej, tylko płaci się opłatę za brak spłaty.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 4. Data: 2005-12-18 23:03:46
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 18 Dec 2005 18:23:36 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Można dłużej, tylko płaci się opłatę za brak spłaty.

    A ile?*

    PG

    *tak mi się zajebiście nie chce grzebać w TOIP że musicie mi wybaczyć
    :)

  • 5. Data: 2005-12-19 06:16:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ile?*

    15zl

    > *tak mi się zajebiście nie chce grzebać w TOIP że musicie mi wybaczyć
    > :)

    *Bylo!, poszukaj w archiwum
    ** Google wiedza
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-12-19 08:44:06
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Kałuża napisał(a):

    > odsetki są pobierane przy spłacaniu debetu.

    Dodam tylko, że są pobierane także w przypadku częściowej spłaty (czyli
    coś tam sobie ucinaja przy każdym wpływie).

    A wracając do pierwotnego pytania - odsetki są naliczane od razu. Nie ma
    żadnego "grace period".

    Pozdrawiam!