  • Data: 2002-06-07 10:36:50
    Temat: Re: Debet w PKO BP
    Od: "mirro" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adprvo$on6$1@news.onet.pl...
    > Mam ror-a w PKO wplaty co miesiac w granicach 2200zl jaki moge miec
    debet?
    > A i przy jakiej kwocie blokuja konto?
    > Pawel

    O! Temat dla prawdziwego znawcy w temacie debetu w PKO BP!

    Wiec oczywiscie max. debet wyniesie 2.200. Pamietaj oczywiscie, ze dodatkowo
    dochodza oplaty za prowadzenie rachunku, odsetki (czary - mary) i takie tam
    inne. No i wplata to powinna byc pensja w postaci przelewu z zakladu pracy.
    Ponadto, jezeli masz jakies dodatkowe wplywy (np: z innego konta), to moga
    one nie miec wplywu na dopuszczalny debet (teoretycznie srednia z trzech
    ostatnich miesiecy). Pisze teoretycznie, bo w marcu dostalem ekstra 2000 zl
    (ale nie byla to pensja). W kwietniu debet wzrosl o ponad 900 zl, ale w maju
    byl juz normalny debet. Pan z obslugi nie umial mi wytlumaczyc dlaczego tak
    sie stalo - obstawal przy wersji "srednia z trzech ostatnich miesiecy".

    Z moich doswiadczen wynika, ze przy braku wyrownania debetu (dzwonie do
    nich - mowia ze jest ok, ale pozniej sciagaja jakies odsetki na koniec dnia
    i d...) informuja Cie o tym listem nie-poleconym. Kiedy katy Elektron" byly
    "offline" - nie sprawdzaly stanu debetu, to kilka razu udalo mi sie zrobic
    extra debecik okolo 1500 zl. Teraz podobno sa juz "online"

    Mirro