  • 1. Data: 2013-04-08 17:20:54
    Temat: Dawny Allianz ( -> Get Bank -> GNB) obniża oprocentowanie na KO
    Od: osa <w...@p...fm>

    Niestety i oni przypomnieli sobie o kontach na 5.05% :(

    od 1 maja 2013 roku obowiązywać będą następujące stawki oprocentowania
    (w skali roku):

    Konto oszczędnościowe - 3,50% (dla salda od 1 zł)
    Konto oszczędnościowe Plus - 4,30% (dla salda od 1 zł dla posiadaczy ROR
    w pakiecie Premium oraz dla salda od 10 tys. zł dla posiadaczy ROR w
    pakietach Optimum, Na Start, WWW)

    od 1 lipca 2013 roku obowiązywać będą następujące stawki oprocentowania
    (w skali roku):

    Konto oszczędnościowe - 3,00% (dla salda od 1 zł)
    Konto oszczędnościowe Plus - 3,55% (dla salda od 1 zł dla posiadaczy ROR

  • 2. Data: 2013-04-08 19:08:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 17:20:54 +0200, osa napisał(a):

    > Niestety i oni przypomnieli sobie o kontach na 5.05% :(

    Pewnie zobaczyli jak im kasy napłynęło. No cóż do końca miesiąca jeszcze
    piątka z przodu więc zawsze coś.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-04-08 19:39:09
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-08 19:08, xbartx pisze:

    > Pewnie zobaczyli jak im kasy napłynęło. No cóż do końca miesiąca jeszcze
    > piątka z przodu więc zawsze coś.

    Pewnie tak, ode mnie poleciały wszystkie wolne środki, które nie są na
    KO na 5% w Millenium. A do 1. maja trzeba znaleźć jakieś fajne miejsce z
    KO na min. 5% ;) Wiem... pomarzyć można ;)