  • 41. Data: 2006-02-05 22:51:03
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    troll, podpisujący się l.b <p...@p...com> napisał(a):

> [...]
    duza
    > wiedze ekonomiczna, to moze ktos wyjasni takie proste stwierdzenie czy
    banki
    > za PRL-u bankrutowaly... co sie z nimi dzialo itp. a najlepiej jak by to
    > podepszec zrodlami... watpie by cos takiego konretnego ktos napisal, bo
    > wiekszosc z was "ekonomistow" z ekonomia ma do czynienia podczas
    > przegladania swojego konta w necie i studiowaniana pamiec umowy, to
    umiecie
    > najlepiej, klikac i czytac umowe.. jednym slowem miernota...

    Masz rację w dwóch kwestiach: że umiemy czytać (a Ty nie) i że "jednym
    słowem miernota" (zadziwiająca samokrytyka).
    Przemyślałem moje wcześniejsze stanowisko i doszedłem do wniosku, że było
    niesłuszne.
    Niestety, nie ma się z czego śmiać: jesteś nudnym i głupim trollem. To nie
    jest zabawne. Kolina jest zabawny(a), Ty nie jesteś.
    Spadaj i nie wracaj.

  • 42. Data: 2006-02-05 22:57:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > Wiec jak juz wytrzezwiejesz to napisz czy bank NBP zbankrutowaw w PRL czy
    > nie...?

    A czy w PRL cokolwiek zbankrutowało?
    No może z wyjątkiem samego PRLu

    Weź się nie ośmieszaj takimi stwierdzeniami, bo wyjdzie na to, że o PRL
    to ci rodzice na dobranoc opowiadali a sam to niewiele wiesz na ten temat.

  • 43. Data: 2006-02-06 06:55:45
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > ci rodzice na dobranoc opowiadali a sam to niewiele wiesz na ten temat.

    Jak na razie to od "was" czytam jedynie, slogany na temat PRL-u i nic poza
    tym, slogany bez zadnego pokrycia w czym kolwiek poza ... bo tak mowia
    wszyscy... a kto mowi inaczej jest glupi i jest cyklista, ewentualnie
    komuchem a moze nawet marsianinem.

  • 44. Data: 2006-02-06 07:06:47
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > A to teraz, za kapitalizmu, to NBP zbankrutował? Kurcze, przespałem... :)

    A ja nie pisze o teraznieszosci, jesli kolega nie ma nic do powiedzenia w
    temacie po co zabiera glos?
    Wiec skoro kolega ma problemy z tematem powtarzam:
    Czuy NPB zbankrutowal w/za PRL-u? (nie chodzi o teraznieszosc - jeszcze raz
    przypomne by byla jasnosc)

  • 45. Data: 2006-02-06 09:08:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    l.b napisał(a):

    > A ja nie pisze o teraznieszosci, jesli kolega nie ma nic do powiedzenia w
    > temacie po co zabiera glos?

    Bo mogę.

    > Wiec skoro kolega ma problemy z tematem powtarzam:
    > Czuy NPB zbankrutowal w/za PRL-u? (nie chodzi o teraznieszosc - jeszcze raz
    > przypomne by byla jasnosc)

    Nie. I? Co to zmienia we wnioskowaniu?

    --
    Wojciech Bancer

  • 46. Data: 2006-02-06 14:21:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:
    .

> [...]
    > tym, slogany bez zadnego pokrycia w czym kolwiek poza ... bo tak mowia
    > wszyscy... a kto mowi inaczej jest glupi i jest cyklista, ewentualnie

    Nie mówią, tylko znają z własnego doświadczenia, więc daruj sobie

  • 47. Data: 2006-02-06 14:22:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:
    > Czuy NPB zbankrutowal w/za PRL-u? (nie chodzi o teraznieszosc - jeszcze raz
    > przypomne by byla jasnosc)

    To pytanie świadczy o tym, że nawet nie wiesz czego nie wiesz.

  • 48. Data: 2006-02-06 21:25:43
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Nie mówią, tylko znają z własnego doświadczenia, więc daruj sobie

    a mozesz jakims konkretem? Czy tylko pozostaje puste "z wlasnego
    doswiadczenia" ale co? Ukradli ci kase w NBP za PRL-u, a moze kazali placic
    za konto? No bo juz nie wiem, co takiego zlego bylo w NBP w czasach PRL-u...

  • 49. Data: 2006-02-06 21:30:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "l.b" <p...@p...com> writes:

    > a mozesz jakims konkretem? Czy tylko pozostaje puste "z wlasnego
    > doswiadczenia" ale co? Ukradli ci kase w NBP za PRL-u,

    A jak inaczej nazwiesz drukowanie pieniedzy bez pokrycia?

    > a moze kazali placic
    > za konto?

    W NBP? Nie pomyliles przypadkiem z Ksiazeczka Oszczednosciowa PKO,
    Systematycznego Oszczedzania albo z Ksiazeczka Mieszkaniowa
    (ew. Ksiazeczka Walutowa)?

    > No bo juz nie wiem, co takiego zlego bylo w NBP w czasach PRL-u...

    W samym NBP, w oderwaniu od calosci panstwa? Taki NBP nie istnial.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 50. Data: 2006-02-06 21:37:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:
    > a mozesz jakims konkretem? Czy tylko pozostaje puste "z wlasnego
    > doswiadczenia" ale co? Ukradli ci kase w NBP za PRL-u, a moze kazali placic
    > za konto? No bo juz nie wiem, co takiego zlego bylo w NBP w czasach PRL-u...

    No jasne.
    Cały PRL był super. Krystalicznie czysty jak łza.