  • Data: 2008-07-29 13:51:20
    Temat: Re: Dane w bankach
    Od: Oli <O...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Animka napisał:
    > Zagrożenie pojawia się w momencie wylogowania. Mimo poprawnego przebiegu
    > tej operacji, następny użytkownik komputera np. w kafejce może - już bez
    > podawania numeru klienta i kodu PIN - cofnąć się na stronę banku i
    > zobaczyć nazwisko klienta, numer i stan konta, saldo karty kredytowej.

    trzeba być matołem, żeby w kafejce internetowej robić operacje
    bankowe, a już super matołem jeżeli korzysta się z internetu w kafejce i
    nie zamyka się przeglądarki na zakończenie

    > BZ WBK (jest ich 718 tys.), oznaczałoby to, że problem może dotyczyć ok.
    > 266 tys. osób.

    Kompletny idiotyzm. Akurat wszyscy z operą i FF miałoby korzystać stale
    z komputera 'ogólnie' dostępnego.
    Myślę że autor artykułu w poszukiwaniu sensacji zrobił z siebie idiotę.

    --
    Oli