  • Data: 2013-07-13 02:07:23
    Temat: Re: Czy wiewióry już dały?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daniel" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Ja dostałem coś takiego na reklamację:

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie dziękuję za kontakt z Bankiem BGŻ.

    Odpowiadając na Pana wątpliwości informuję, że w związku ze zmianami w
    Programie Premia+ od 28/05/2013 aby otrzymywac premię konieczne jest
    spełnienie kilku dodatkowych warunków m.in. zgód na kontakt Banku z
    Klientem, w przypadku nie spełnienia tych warunków premia nie jest należna.
    Jezeli uzupełnienie warunków nastapiło po dniu 27/06/2013 umożliwi to
    skorzystanie z premii w kolejnym cyklu.
    Wymyslaja coraz to nowe zgody, aby nie wyplacac, potem od wrzesnia
    sprawdzanie depozytow, wydaje mi sie, ze trzeba powoli myslec o ewakuacji,
    gdyz obliczone to jest, aby program trwal, ale zeby premii nie wyplacac.
    Teraz Alior ze zwrotem 400zl rocznie (5% od spozywczych i supermarketow)
    jest moze nizszy o 200zl, ale nie wymaga sledzenia wybiegow BGZ, aby premii
    nie dostac. Depozyty ma sprawdzac na od 27/09 i dokladnie na ten dzien, po
    pewnym czasie zmienia pewnie na srednie saldo, bo kto bedzie tam trzymal
    kase na oszcz. na 1%.