  • Data: 2006-01-25 21:36:35
    Temat: Re: Czy to normalna praktyka banków?
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-01-25 08:33, Miroo wrote:
    > Znajoma ostatnio zarejestrowała działalność gospodarczą.
    > Po kilku dniach dostała list z PKO BP z ofertą konta
    > dla przedsiębiorców. No ja rozumiem - te dane są jawne
    > i siedzi jakiś gość i z automatu drukuje i wysyła
    > imienne oferty.

    Raczej tak. Plany sprzedaży trzeba wykonywać. Kto pierwszy ten lepszy
    bardzo często. Chyba, że trafiają na osobę o wyrobionym zdaniu o bankach :)

    > Za to z innego banku dostała e-majla, którego nie podawała
    > przy rejestracji działalności. To już bardziej zagadkowe.
    > Pytanie moje: czy oni tak zawsze, czy tylko w Kielcach
    > mają szpiegów?

    Gdzieś musiała użyć tego maila. Albo też zakładając konto na firmę u
    jakiegoś providera, wybrała np. 'taniego', który dzieli się taką
    informacją z jakimś bankiem...?
    Jeśli to mail zakładany zanim miała DG, zapytałbym banku, dlaczego
    spamują jej prywatną skrzynkę i w jaki sposób dostali jej adres ;)
    A tu mają podstawowe pomysły na ochronę adresu:
    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/655/j/pl/

    Pozdr.
    piwar.