  • 21. Data: 2008-11-30 19:23:52
    Temat: Re: Czy są banki, którym nigdy nie dacie zarobić ani grosza ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 17:16, Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> wrote:

    > Lukas - błędne wyliczenie wysokości przedterminowej spłaty całości
    > kredytu i w efekcie ściganie mnie o groszową sumę wraz z wpisem do BIK;
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Szczepanik

    To już skurwysyństwo. Współczuję. Na marginesie wziąłem od nich
    ostatnio kartę Lukas Furora, ciekaw jestem co z tego wyniknie...

  • 22. Data: 2008-11-30 19:28:02
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Bungiel pisze:
    > Pekao SA, PKO BP, jakikolwiek inny z interfejsem we flashu :)

    Eee? Chyba o innych bankach mówisz...

    Pozdr,
    Tomek

  • 23. Data: 2008-12-01 09:27:31
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 30, 8:28 pm, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:

    > Eee? Chyba o innych bankach mówisz...

    Fakt, źle się wyraziłem. Te 2 odpadają za całokształt (nie wiem jaki
    mają interfejs). Innym kryterium dyskwalifikującym jest interfejs we
    flashu, więc pewnie łapie się kilka banków, których jeszcze nie
    poznałem :)

  • 24. Data: 2008-12-01 23:32:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    szczurwa wrote:
    > Mój faworyt to Pekao SA. Nawet jak pilnie potrzebuje pieniędzy z
    > bankomatu, skłonny jestem szukac innego niż dać zarobić Bieleckiemu.

    Mój też. Ja dodam Kredyt Bank.
    Przyznam, że oba na mnie w swoim czasie zarobiły, ale było-minęło :-)

    Przemek

  • 25. Data: 2008-12-04 09:32:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ja ich nie lubię za to, że zawsze jak potrzebuję gotówki to od razu widze bankomat z
    żubrem i żadnego innego ;-))

    -----