  • 11. Data: 2008-09-04 18:27:58
    Temat: Re: Czy mBank nalicza odsetki na Emax+ zgodnie z ustawÂą?
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Ja bym tylko chciał zobaczyć minę pani z bz wbk, gdy pewnego dnia kolega
    Eneuel przyjdzie zamknąć te dziesiąt rachunków w BZ WBK, bo zdaje się,że
    netowo można otworzyć, ale już zamknąć nie bardzo :-)))

  • 12. Data: 2008-09-04 18:32:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g9p7bm$7lu$...@i...gazeta.pl

    > ZTCP odsetki naliczano o jeden dzień za długo, niejako
    > zakładając, że tego dnia nic nie może nastąpić po naliczeniu.

    Trochę źle pamiętam. Tak naliczył inny bank, ale tam nic złego nie nastąpiło.

    A tutaj było tak: "Eneuel Leszek Ciszewski" g9p933$fuo$...@i...gazeta.pl

    W wyniku błędów banku straciłem już dwie belki. W wyniku moich błędów -- tyle samo!!!
    Zgroza!!! 4 złote stracone!!! Połowę odzyskam...

    A na razie prezydent Białegostoku cieszyć się może ściągnięciem ze mnie
    podatku od nieruchomości (mieszkania) za 5 lat... Poprzednie lata odeszły
    (nawet bez karnych odsetek) w niepamięć przedawnienia...

    Ale co gorsza -- przy okazji regulowania tego podatku, regulacjom ulega
    podobny -- za garaż. Tam do tej pory było rocznie około sto złotych,
    a teraz będzie rocznie około tysiąca, ale groszy. :) I z wyrównaniem
    począwszy od tego roku, choć za ten rok miastowi skasowali już za ten garaż. :)

    Inaczej mówiąc: kolejne starcie miasto-ja -- wypada znowu na korzyść moją. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g9gjmo$h73$...@i...gazeta.pl

    > Na domiar złego (lub dobrego) chce ze mną randkować prezydent Białegostoku,
    > bo obudził się samotnie -- bez moich podatków. ;)
    >
    > To ja go po to wybierałem, aby on mi teraz wytykał niepłacenie podatków? :)

    Kolejny raz nie wybiorę go. ;)

  • 13. Data: 2008-09-04 18:48:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 4 Sep 2008 20:23:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > 01-06-2008
    > 30-05-2008
    > PODATEK OD ODSETEK KAPITAŁOWYCH -1,00 535,62
    >
    > 01-06-2008
    > 30-05-2008
    > KAPITALIZACJA ODSETEK 2,50 536,62
    >
    > 01-05-2008
    > 01-05-2008
    > PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY -8,96 534,12
    >
    > 01-05-2008
    > 30-04-2008
    > KAPITALIZACJA ODSETEK 0,08 543,08
    >
    > 534,12*5.5*.31/365=2,49499890410959
    >
    > Miesiąc nie może liczyć więcej niż 31 dni.

    Wcale nie musi!
    Jeśli kwotę 8,96 wycofałeś dnia 01-05-2008, to w nocy z 30.04 na 01.05
    miałeś na koncie 543,08 zł i odsetki od tej kwoty wynoszą:
    543,08*5,5%*1/365 = 0,0818 zł
    Odsetki za resztę maja wynoszą:
    534,12*5,5%*30/365 = 2,4145 zł
    Razem:
    0,0818 + 2,4145 = 2,4963
    po zaokrągleniu: 2,50 zł.
    Jak widać jazda po bandzie nie popłaca :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2008-09-04 19:33:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Chris" g9papj$rvl$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > 0,0818 + 2,4145 = 2,4963
    > po zaokrągleniu: 2,50 zł.
    > Jak widać jazda po bandzie nie popłaca :)

    Jazda po bandzie nie popłaca. To prawda.

    Jednak odsetki majowe nie są liczone od nocy z kwietnia
    na maj, ale od nocy z 01 maja na 02 maja.

  • 15. Data: 2008-09-04 19:54:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Szymon" g9p9ao$i15$...@n...dialog.net.pl

    > Ja bym tylko chciał zobaczyć minę pani z bz wbk, gdy pewnego dnia kolega Eneuel
    przyjdzie zamknąć te dziesiąt rachunków w BZ WBK,
    > bo zdaje się,że netowo można otworzyć, ale już zamknąć nie bardzo :-)))

    Trzeba było zobaczyć moją rozmowę z kasjerką w czasie wypłacaniu
    pieniędzy z tych kont. Na szczęście miałem token ;) softowy
    i podałem obowiązujące tego dnia ;) słowo 'przełożona', które
    sprawę rozwiązało natychmiast. :)

    Wypłacanie 2 kilozłotych trwało chyba 20 minut.

    I w tym czasie chyba 3 razy prosiłem o rozmowę
    z przełożoną kasjerki, co dodawało kobiecie chęci do pracy. :)

  • 16. Data: 2008-09-04 19:56:49
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

> [...]
    > pieniędzy z tych kont. Na szczęście miałem token ;) softowy
    > i podałem obowiązujące tego dnia ;) słowo 'przełożona', które

    Niemniej wcześniej czy później czeka Cię zamknięcie tego wszystkiego :-)
    Zablokujesz oddział na tydzień :-)

  • 17. Data: 2008-09-04 20:14:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Szymon" g9pehb$lgu$...@n...dialog.net.pl

    > Niemniej wcześniej czy później czeka Cię zamknięcie tego wszystkiego :-)
    Zablokujesz oddział na tydzień :-)

    Wystarczy, że raz nie trafię :) ze słowem kluczowym i konta zostaną
    zlikwidowane. ;) (bo kasjerka miała właśnie zamiar zamknięcia kont
    -- musiałem jej przeszkodzić właśnie tym kluczowym słowem)

  • 18. Data: 2008-09-04 20:17:23
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Wystarczy, że raz nie trafię :) ze słowem kluczowym i konta zostaną
    > zlikwidowane. ;) (bo kasjerka miała właśnie zamiar zamknięcia kont
    > -- musiałem jej przeszkodzić właśnie tym kluczowym słowem)

    A czy aby kasjer ma takowe możliwości? Sądziłem, że w obsłudze klienta to
    trzeba zrobić wraz z podpisaniem co najmniej 4 kartek do każdego konta, jak
    to w bz wbk bywa ;-)

  • 19. Data: 2008-09-04 20:36:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 4 Sep 2008 21:33:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jednak odsetki majowe nie są liczone od nocy z kwietnia
    > na maj, ale od nocy z 01 maja na 02 maja.

    Kto Ci tak powiedział?
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2008-09-04 20:46:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Szymon" g9pfns$maf$...@n...dialog.net.pl

    > A czy aby kasjer ma takowe możliwości?

    Nie wiem. Ale podchodziła do likwidacji co najmniej dwa razy.

    Pomimo tego, że na podanej jej kartce papieru napisałem, ile

    (było po około 400 złotych z groszami; ja chciałem
    wypłacić same/tylko pełne złotówki)

    i z jakiego (tu zonk -- napisałem tylko początki numerów kont
    i kobieta twierdziła, że nie ma moich numerów kont; oczywiście
    słowo 'przełożona' skutecznie pomogło w odnalezieniu pełnych
    numerów) konta ma wypłacić, próbowała wypłacić wszystko i mówiła,
    że ma zamiar zlikwidowania MOICH rachunków.

    Teraz na tych rachunkach znów są pieniądze. Jutro lub w poniedziałek
    poleję tam ponownie... Mam ja utrapienie z makulaturą, której nie
    potrafię upłynniać...

    Nawet szukam mebli -- może meble dopomogą w upłynnianiu nadmiarów szmalu...

    > Sądziłem, że w obsłudze klienta to trzeba zrobić wraz z podpisaniem co najmniej 4
    kartek do każdego konta, jak to w bz wbk bywa
    > ;-)

    Gdy będę likwidował -- być może opiszę sprawę. :)