  • Data: 2003-04-29 11:22:59
    Temat: Re: Czy ktos placil KK z PeKaO SA za granica?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Nikt tu nie pisał o PKO SA, tylko o PKO BP.

    Ich KK są przeliczane przez euro więc płacąc w tej walucie nie powinno
    wyjść zbyt wiele w PLZ. Nie ćwiczyłem tego z moją KK ale przynajmniej
    dla debetowych VE nie mieli zbyt dobrych kursów. W najbliższych dniach
    może będę miał okazję sprawdzić jak wypada przeliczenie z SKK dla KK MC
    Silver PKO BP SA