eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Sun, 23 Nov 2003 01:49:39 +0100

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3fc1fdb8.3801686@news.onet.pl...

    > :-)))))))))

    Nowy w wątku.

    > ksiazeczki kiedys sie skoncza. ten czas mozna przeznaczyc na
    > przygotowanie operacji zmiany banku. i po co od razu co kilka
    > miesiecy? raz a dobrze.

    Chodzi mi o wypadek że co chwila zmieniam bank i co chwila ten nowy wymyśla
    coś nowego nieodpowiedniego dla mnie.

    > wybacz, ale ta opinia urzednika PKOBP z oddzialu w Plocku, na dodatek
    > na temat oferty konkurencji, nie jest dla mnie wiarygodna. skoro nie
    > chcesz zapoznac sie z oferta innych bankow - twoj problem.

    To jest wypowiedź pracownika PKO BP na moje pytanie czy ktoś w Płocku
    to stosuje, oraz jak to jest w Polsce.

    > natomiast jak najbardziej masz pelne prawo domagac sie od banku
    > pelnego wpisywania tytulu przelewu na wyciagu, zwlaszcza w sytuacji,
    > gdy przestali przekazywac papierki. tylko zeby na tych papierkach byl
    > jakis tytul, mozliwy do przepisania, a nie tylko kod kreskowy.

    Ja w tytule przelewu nie mam kodu bo tego na pewno by mi nie przekazali
    Przypomnę stosuję blankietu w formacie
    http://www.cedarpol.adm.pl/ocra.htm
    drugi od góry

    > PG
    >
    > PS. bankowosc elektroniczna naprawde ulatwia zycie. przekonaly sie o
    > tym juz nawet leciwe panie ksiegowe, a ty, 30-latek, opierasz sie
    > przed tym jak przed jakims strasznym zlem (i nie mowie teraz o
    > subkontach, nie chcialbys laczyc sie elektronicznie z bankiem i
    > pobierac pelne dane dotyczace wplat, uniezalezniony od papierow i
    > jakosci tuszu?). wiecej odwagi!

    Byłoby superancko.
    Sam myślę nad przejściem prywatnym na konta internetowe.
    Ale widzisz nie pracuję tam od miesiąca, a Ty najwyraźniej nie masz z tym
    wcale kontaktu, dlatego ja wiem że mi są bardzo potrzebne te odcinki.
    Nie będę się w tym względzie rozpisywał.

    PiotrR