    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy dojdziemy w tym roku na lokatach powyżej 4,5% ?
    Date: Thu, 23 Jan 2014 21:52:54 +0100

    > Nie wiem co tam członkowie RPP gadaja ale óki nie ruszy akcja kredytowa to nie
    wzrosna depozyty.
    > A na wzrost akcji kredytowej w najblizszych miesiącach raczej liczyć nie można.

    a jakie to ma znaczenie czy na lokacie będzie 3% czy 7?

    im wyższe oprocentowanie tym wyższa inflacja a realny zysk taki sam
    czyli ok. 0,5 p.p.

    nie ma się co łudzić, na lokatach się nie zarabia, można na nich jedynie
    liczyć na to, że wartość nabywcza zgromadzonego na nich pieniądza nie
    spadnie

    chciałbym, aby lokaty jeszcze spadły, bo wtedy płaciłbym niższe odsetki
    od kredytu

    --
    pozdrawiam
    RobertS