  • Data: 2002-06-26 06:43:20
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >     W zeszłym roku ktoś na grupie wyliczył granicę, przy której opłaca się
    > włożyć kasę do banku internetowego, kupić kartę kredytową i używać ją do
    > wszelkich zakupów.
    >     Czy ktoś w Was mógłby podać wspomnianą granicę opłacalności posiadania KK
    ?

    Nikt nie podał tej wartości, więc sam spróbowałem obliczyć.

    Biorąc pod uwagę ofertę Lukasa założyłem, że:
    * koszt karty miesięcznie wynosi 3,25 pln
    * wykonuję transakcje 15-tego dnia okresu rozliczeniowego
    * środki na kartę przelewam ostatniego dnia grace period-u (21 dni)
    * miesiąc ma 30 dni, a rok 360 dni
    * zysk netto z odłożonych środków wynosi 5% (w skali roku)
    * środki na kartę przelewam ostatniego dnia grace period-u (21 dni)

    3,25 * 360 / (15+21) / 0,05 = 650 pln

    Piotrek