  • 1. Data: 2002-06-05 15:45:52
    Temat: Czy "KB24" to pomyłka ?
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Od niedawna mam KB 24. Parę rzeczy jest w nim ciekawych, choć moim zdaniem
    ten serwis jest za bardzo rozbudowany, przez co traci na przejrzystości.
    Całość też chodzi w żółwim tempie. Ale najgorsze jest to, że w porównaniu z
    mBankiem, Inteligo i Lukas Bankiem przelew wysłany z KB24 nie dociera na
    konto w tym samym dniu, co do tej pory na kilkadziesiąt przelewów które
    wykonałem z tamtych banków nie zdarzyło mi się NIGDY. A tu pierwszy przelew
    z KB 24 który zdefiniowałem wczoraj do wykonania dzisiaj (na konto w mBanku)
    gdzieś wsiąkł po drodze. Pieniędzy na koncie docelowym nie ma. Mam nadzieję
    że dotrą jutro, ale to i tak o jeden dzień za długo. Takie sytuacje w
    tamtych bankach na wiele przelewów jakie wykonuję nigdy się nie zdarzają -
    pieniądze zawsze po południu są na koncie docelowym.
    Czy też macie takie doświadczenia z KB 24 ?

  • 2. Data: 2002-06-05 15:56:22
    Temat: Re: Czy "KB24" to pomyłka ?
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Figaro" <f...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Od niedawna mam KB 24. Parę rzeczy jest w nim ciekawych, choć moim
    zdaniem
    [ciach]

    > Czy też macie takie doświadczenia z KB 24 ?

    a nawet gorsze :-)
    przelew zlecony z data przyszla do wykonania np. 9-tego byl realizowany
    10-tego
    dochodze do wniosku, ze KB24 jest caly czas za darmo bo to jeden wielki test
    i wprowadzanie poprawek
    Pozdr
    Piotr

  • 3. Data: 2002-06-05 17:34:51
    Temat: Zgadza się - pomyłka. I TO WIELKA!!!
    Od: <k...@g...pl>

    Ja loguję się, loguję - i b.często pisze... "przekroczony czas... nastąpi
    wylogowanie". Kurde, a ja jeszcze się nawet nie zalogowałem dobrze: NIC nie
    zrobiłem, plansza nawet się nie namalowała!!!
    A mam stałe, szybkie łącze!!!!
    W wyciągach nie pojawiają się (z natury) operacje, które na zwykłym
    (papierowym) wyciągu są: np. odpisanie odsetek ujemnych. Ni ma...
    TO JEDEN WIELKI SKANDAL!!!
    Tak jak KB, zresztą, ale to inna historia....

  • 4. Data: 2002-06-05 20:21:57
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

> [...]
    > 10-tego
    > dochodze do wniosku, ze KB24 jest caly czas za darmo bo to jeden wielki

    Ciekawe bo nie mam najmniejszych problemow. Na poczatku owszem troche bylo,
    problem z wpisaniem numeru mBanku. Lecz teraz jest ok. Przelew ktory
    definiuje o 10 wieczor mam w mBanku rano.
    Fakt wolno sie otwiera, to moznaby poprawic, poza tym nie chce dizalac na
    Operze i innych wynalazkach linuxowych:((
    Ogolnie obiecujaco to wyglada.
    pzdr
    DC

  • 5. Data: 2002-06-05 21:03:50
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Excile pisze:
    >Na poczatku owszem troche bylo, problem z wpisaniem numeru mBanku.

    Czyli jak należy wpisać ten numer ?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !