  • Data: 2002-02-08 12:57:16
    Temat: Re: Czy KB upada?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a4059b$dqs$1@news.onet.pl...

    > Bo przychodza klienci z PBKu i Pekao SA ;)
    > JAk sie zapisze to sie rozejdzie po kosciach - u mnie na Kabatach w
    Wawie -
    > najdluzsza kolejka jaka widzialem liczyla z 5 osob. I to bylo raz.
    Normalnie
    > kiedy nie przyjde - nie ma ludzi.

    jak ja na nieszczescie swoje musze tam (I o/Kielce) podreptac to wchodze i
    widze tlum ludzi i czynne 2 dawne kasy (teraz stanowiska obslugi :-)) z 5 i
    reszte znudzonych panienek na okolo. Raz naiwny poprosilem niedysponentke
    obslugujaca rachunki firmowe do wydrukowania zestawienia RORu i lokat -
    poszla sprawdzac pelnomocnictwo i po 5 min przyszla i stwierdzila ze mam
    pelnomocnictwo tylko do RORu a nie do lokat i moge sie... - odstalem co
    swoje (jakies 30 min) do stanowiska przeznaczonego dla smiertelnikow i tam
    jakim cudem okazalo sie ze jednak mam pelnomocnictwo do wszystkiego :-)

    Ale ja juz chyba jestem uczulony na ten bank - wlasnie wczoraj sobie
    napisalem do CWO BZWBK pismo przypominajace o reklamacji KK ktora sie
    ciagnie od pazdziernika - BTW ma ktos adres korespondencyjny GINB?

    --
    JaKi