  • 41. Data: 2013-10-23 06:55:09
    Temat: Re: Coś w oprocentowaniach zaczyna się ruszać :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    S <a...@w...pl> writes:

    [...]

    > Właśnie. Inne placówki, inne systemy transakcyjne, inne karty, inne

    Bredzisz. Sprawdź KRS.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 42. Data: 2013-10-23 13:26:56
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-23 06:55, Kamil Jońca pisze:
    > S <a...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Bredzisz. Sprawdź KRS.
    > KJ

    Nie wiem czy Kowalski sprawdza KRS. Raczej stan swojego konta. I nie
    jest w stanie tego zrobić w Idei, gdy ma konto w Getinie, tak jak nie
    mógł tego zrobić w 2001 r. w Multi, gdy miał mBank.

    Warto byłoby wiedzieć, o czym się pisze tudzież rozumieć słowo pisane,
    skoro już próbujesz się nim posługiwać. Inwektywy niewiele tu pomogą.
    Zwyczajnie - nie zmienią rzeczywistości.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2013-10-30 20:00:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Generalnie - rynek. Jak sie nie da udzielic kredytu na 20%, to trudno
    > dawac 17% na lokatach.

    No ale jakoś daje się udzielać kredytów na 16% + dodatkowe opłaty.
    A lokaty?
    --
    Krzysztof Hałasa