  • 1. Data: 2010-09-23 06:12:00
    Temat: Co zamiast Solista Biznes w Lukasie?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Lukas połakomił się na grosiki drobnych przedsiębiorców i zapragnął od
    8-ego października kasować 7 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku
    Solista Biznes.

    W związku z tym: co polecacie zamiast?

    Wymagania:
    - minimalna opłata (idealnie: 0) za prowadzenie
    - nieduże opłaty za przelewy ZUS (płacę co miesiąc zdrowotne)
    - nieduże opłaty za przelewy zwykłe (nie mam ich wiele) - powiedzmy 1
    zł jest do zaakceptowania
    - nie używam kart do rachunku firmowego, nie potrzebuję także
    w(y)płacać gotówki (przelewam z/do rachunku prywatnego, bo to
    jednoosobowa DG)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-09-23 11:06:59
    Temat: Re: Co zamiast Solista Biznes w Lukasie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" v...@4...com

> [...]
    > - nie używam kart do rachunku firmowego, nie potrzebuję także
    > w(y)płacać gotówki (przelewam z/do rachunku prywatnego, bo to

    W mBanku masz:

    -- przelew do ZUSu za freeko (podobnie do US)
    -- Twoje koszty prowadzenia konta to oczywiście też tylko Twój czas
    -- przelew zwykły także niedrogi (po przelaniu na osobisty -- free po Polsce)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-09-23 13:12:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 23 Sep 2010 13:06:59 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > -- Twoje koszty prowadzenia konta to oczywiście też tylko Twój czas
    > -- przelew zwykły także niedrogi (po przelaniu na osobisty -- free po Polsce)

    Jeszcze zerknąłem i widze, że w Inteligo to ostatnie jest 0, a jedynie
    trzeba 100 zł trzymać, żeby nie pobierali za prowadzenie (czyli można
    to uznać za koszt ok. 4zł)?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-09-23 14:09:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 23 Sep 2010 15:12:34 +0200, Jarek Andrzejewski

    >Jeszcze zerknąłem i widze, że w Inteligo to ostatnie jest 0, a jedynie
    >trzeba 100 zł trzymać, żeby nie pobierali za prowadzenie (czyli można
    >to uznać za koszt ok. 4zł)?

    Nie spodobało mi się, że muszę dostać kartę i potem zrezygnować, a nie
    da się zawrzeć umowy bez VE.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2010-09-24 09:54:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > Lukas połakomił się na grosiki drobnych przedsiębiorców i zapragnął od
    > 8-ego października kasować 7 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku
    > Solista Biznes.
    >
    > W związku z tym: co polecacie zamiast?

    VW. Trzeba tylko mieć (najpierw) prywatne i (potem) biznesowe, ale
    oba darmo).

    0

    0

    > - nie używam kart do rachunku firmowego, nie potrzebuję także
    > w(y)płacać gotówki (przelewam z/do rachunku prywatnego, bo to
    > jednoosobowa DG)

    Tu jest ograniczenie, bo darmowo wszędzie, ale od 400 zł, poniżej
    1,5 zl.

    witrak()

  • 6. Data: 2010-09-27 07:56:12
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Nie spodobało mi się, że muszę dostać kartę i potem zrezygnować, a
    > nie
    > da się zawrzeć umowy bez VE.

    Ja zdecydowałem się na Aliora wiekszość 0 zł i skorzystałem z opcji
    "dziekuję za kartę" :)

    Robak

  • 7. Data: 2010-09-27 11:18:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 27 Sep 2010 09:56:12 +0200, "Sir_Robak"
    <s...@o...pl> wrote:

    >Ja zdecydowałem się na Aliora wiekszość 0 zł i skorzystałem z opcji
    >"dziekuję za kartę" :)

    i ja się ku temu skłaniam, ale akurat w piątek, gdy miałem chwilę po
    południu, to w najbliższym oddziale nie było "speca" od firmowych i
    muszę ponowic próbę.
    Dzięki za sugestię.

  • 8. Data: 2010-09-27 11:20:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 23 Sep 2010 08:12:00 +0200, Jarek Andrzejewski

    >Lukas połakomił się na grosiki drobnych przedsiębiorców i zapragnął od
    >8-ego października kasować 7 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku
    >Solista Biznes.

    jeszcze ciekawostka: konto znikło zaraz po wypowiedzeniu. Czyżby Lukas
    nie zamierzał przestrzegać własnego regulaminu mówiącego o 30-dniowym
    okresie wypowiedzenia?

    Oczywiście pytanie pocztą wewnętrzną zadałem, ale odpowiedzi jeszcze
    nie ma.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-10-05 12:51:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 27 Sep 2010 13:20:31 +0200, Jarek Andrzejewski

> [...]
    >okresie wypowiedzenia?
    >
    >Oczywiście pytanie pocztą wewnętrzną zadałem, ale odpowiedzi jeszcze

    Już wiem. Można "uzgodnić" krótszy termin. W moim przypadku
    "uzgodnienie" polegało na tym, że pracownica stwierdziła, że "na pewno
    nie ma okresu wypowiedzenia".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski