  • Data: 2010-11-05 08:21:57
    Temat: Re: Co z ta moja emerytura - rowni i rowniejsi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 22:53:10 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ciekawe na jakiej podstawie PTE przelało odsetki. I jakie, podatkowe czy
    > ustawowe. IMO nie ma podstawy do takiego działania.

    No może i nie ma tylko co to w ogóle zmienia? Jak ten ZUS i OFE są siebie
    warci i tak naprawdę to państwowe narzędzie to wyciągania i
    przepuszczania naszych pieniędzy w imię nazwijmy to "godniej emerytury".
    Prawdopodobnie i tak niewiele z tego będziemy mieli, no ale nie rozwlekam
    tematu, bo każdy wie o co chodzi a i sam temat przewałkowany już był
    wiele razy.

    --
    xbartx