  • 1. Data: 2012-04-02 19:22:05
    Temat: Co tu się kuźwa porobiło??!
    Od: "B.G." <n...@n...com>

    Dawno na tej grupie nie byłem. Wchodzę tutaj żeby sprawdzić czy ktoś nie
    wymyślił jakiegoś nowego sposobu na "belkę" i nie wierzę własnym oczom!
    Grupa, która była jedną z najbardziej merytorycznych w całym polskim
    usenecie, stała się jakby prywatnym podwórkiem jakiegoś psychola, który
    spamuje ją dzien i noc wytworami swojego chorego umysłu!
    Jego autorstwa jest 3/4 postów, a biorąc pod uwagę objętość tekstu, to
    wyszłoby tego ponad 90%!
    Gdyby chociaż pisał na tematy związane z bankami, to można by to jakoś
    przeboleć, ale widać, że w realu faceta nikt nie toleruje, więc on pewien
    swojej bezkarności w internecie produkuje się na tej grupie, pisząc na
    wszelkie możliwe tematy, jakie tylko przyjda do jego chorej głowy!
    A najsmutniejsze, że grupa to nie tylko toleruje, nie reagując nawet na
    takie brednie, jak jego dywagacje na temat mleka i cały poświecony temu
    tematowi wątek, ale nawet niektórzy użytkownicy (w innych postach
    sprawiający wrażenie dosyc rozgarniętych) dają się wciągnąć w te bezsensowne
    dywagacje!
    Więc w sytuacji gdy poziom grupie nadaje pacjent z Tworek, to nie ma sie co
    dziwić, że stała się ona dość mało atrakcyjna dla osób, które interesują się
    tematyka finasów.

    B.G.

  • 2. Data: 2012-04-02 19:54:00
    Temat: Re: Co tu się kuźwa porobiło??!
    Od: "HBG" <h...@g...com>

    "B.G." <n...@n...com> skrev i meddelandet
> [...]
    > Więc w sytuacji gdy poziom grupie nadaje pacjent z Tworek, to nie ma sie
    > co dziwić, że stała się ona dość mało atrakcyjna dla osób, które

    Przyznam, że i mnie ten gość od pewnego czasu denerwuje. Dużo bablania,
    najczęściej o samym sobie i o swoich prywatnych sprawach, specyficzny
    wkurzający styl, dużo słów, a mało treści i pożytku dla grupy. Rozwadnia
    wątki, czyniąc je w efekcie mało czytelnymi.

    Nie reagowałem dotychczas, ale mało brakowało, a napisałbym dokładnie to
    samo, co mój poprzednik. Popieram zatem wypowiedź i apeluję o rozsądek i
    opamiętanie osoby, o której mowa.

  • 3. Data: 2012-04-02 22:30:54
    Temat: Re: Co tu si? ku?wa porobi?o??!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przyznam, ?e i mnie ten go?? od pewnego czasu denerwuje. Du?o bablania,
    > najcz?ciej o samym sobie i o swoich prywatnych sprawach, specyficzny
    > wkurzaj?cy styl, du?o s??w, a ma?o tre?ci i po?ytku dla grupy. Rozwadnia
    > w?tki, czyni?c je w efekcie ma?o czytelnymi.
    >
    > Nie reagowa?em dotychczas, ale ma?o brakowa?o, a napisa?bym dok?adnie to
    > samo, co m?j poprzednik. Popieram zatem wypowied? i apeluj? o rozs?dek i
    > opami?tanie osoby, o kt?rej mowa.

    wrzucasz posty klienta do KFa i po sprawie, zrobiłem to już dawno i mam
    grupę czystą od wypocin jednego lub drugiego kolesia...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-04-02 22:43:36
    Od: "B.G." <n...@n...com>

    > wrzucasz posty klienta do KFa i po sprawie, zrobiłem to już dawno i mam
    > grupę czystą od wypocin jednego lub drugiego kolesia...

    KF niewiele pomoże, jeśli co troche ktoś będzie odpowiadał na posty tego
    psychola i cytował je.

    --
    Pozd.
    B.G.

  • 5. Data: 2012-04-02 22:55:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > to samo, co mój poprzednik. Popieram zatem wypowiedź i apeluję o
    > rozsądek i opamiętanie osoby, o której mowa.

    Hint KF (bo co innego można zrobić)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 6. Data: 2012-04-02 23:26:46
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > Hint KF (bo co innego można zrobić)

    Niestety tylko to pozostaje. Na dokładkę cierpliwości i czasu potrzeba zanim
    pośle się tam również pozostałych debili prowadzących niedorzeczne dyskusje.
    :(
    Ale za to później całkiem miło można przeglądać grupy. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2012-04-03 00:09:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.04.2012 22:55, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hint KF (bo co innego można zrobić)

    Dla Thunderbirdowców hint - dać w filtrach opcję "ignoruj odpowiedzi". W
    ten sposób nie trzeba całego wątku pchać do piachu, a tylko podwątki
    zainicjowane przez rzeczonego delikwenta.

    Który, co ciekawe, na innych grupach jakoś potrafi merytorycznie się
    wypowiadać i nie narzucać się ze swoim palcem i kłopotami z klerem.

    p. m.

  • 8. Data: 2012-04-03 12:26:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2012 22:43, B.G. pisze:
    > Użytkownik "RobertS"<b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > KF niewiele pomoże, jeśli co troche ktoś będzie odpowiadał na posty tego
    > psychola i cytował je.

    Macie a myśli "enula" czy jak mu tam?

    Fakt, niezły psychol, ale tak wkurzający, że szybko będzie trafiał do KFa...