  • Data: 2003-06-16 11:13:28
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski"
    > numery są w NRB, a zakładam że masz jeszcze stary numer w formacie
    > 11501303-XXXXXXXX.
    >
    > Czyli, aby być pewnym ślij na nowy numer XX 1160 2202 YYYY YYYY YYYY
    > YYYY. Poda Ci go beneficjent.

    Nie ma co kombinowac, powinien dojsc. Mi w tym roku US wygrzebal jakis
    rachunek z 1998 roku z BBG z numerem 115... i wyslal przelew, a doszedl na
    nowy rachunek IBANowy w Millennium.

    Jak bede mial wolne i pojde do US dowiedziec sie jakim cudem im sie to udalo
    bo od paru lat uzywam r-ku w Foritsie i skladajac rozliczenie PITa
    sprawdzalem ze ten rachunek w komputerze maja - tyle ze z dopiskiem ze to DG
    co im zaraz oprotestowalem ze to jakis ich blad ;-))
    *** blad ***