  • 1. Data: 2004-09-18 18:36:07
    Temat: Co to są LOI, BCL, SBCL ?
    Od: "Tomek" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    Wiem ze dotyczy handlu i cos z bankowoscia, ktos wie?

    ---

  • 2. Data: 2004-09-18 22:40:31
    Temat: Re: Co to są LOI, BCL, SBCL ?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Wiem ze dotyczy handlu i cos z bankowoscia, ktos wie?

    ja nie wiem
    ale jest gosciu co na pewno wie...
    mieszka pod adresem www.google.com

    kursor

  • 3. Data: 2004-09-19 12:02:43
    Od: "Tomek" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    > ja nie wiem
    > ale jest gosciu co na pewno wie...
    > mieszka pod adresem www.google.com

    Może i mieszka - a zna strony polskie? Zapytaj się go!
    Część z tych rzeczy znalazłem ale jest po ang, odnosśi się finansów i ciężko
    się tłumaczy. Wiec jak nie wiesz to nie trać energii na pisanie....